Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:Kaaaren schreef:Had het stopcontact toch even twee meter naar beneden geplaatst als ik alles op nieuw ging schilderen T3mptati0n![]()
Voor de rest is het wel echt super opgeknapt! Prachtig![]()
Bij jullie is het ook echt heel mooi opgeknapt DinkyOmie! Die plankjes zijn heel sfeervol.
Had zelf denk ik niet voor dat drukke behang gekozen.
Is verplaatsen van een stopcontact makkelijk dan? In mijn net aangekochte huis zitten er ook een paar vrij hoog..
Kimmie schreef:Hele mooie kamer zeg!
Mag ik vragen waarom je de hoekbank links van de ruimte neer hebt gezet?
mirim schreef:Twee bij de banken of een tussen de banken in, zodat je een soort verbinding krijgt ?
Janine1990 schreef:Temptation, heel erg leuk geworden!!! Bank komt me bekend voor, welk model is dat en waar vandaan? Het lijkt veel op mijn setje (die je ook als hoek kon krijgen).
Happyjoyce, erg mooi... Ik ben een ramp met vloerkledenIk zou wel eentje doen met wat diepte er in (dus geen laagpolig effen kleed).
Wat betreft stopcontacten verplaatsen, is inderdaad niet heel erg lastig hoor. Je moet alleen even weten waar de stroom langs loopt. Als het van boven komt, dan slijp je een sleuf in de muur, pvc buis met bedrading erin en dicht plamuren.
Je moet volgens mij alleen wel even kijken of het mag e.d. Niet zo zeer qua huurwoning, maar qua plaatsing per kamer. Zo heb ik vlak bij de douchecel een stopcontact (die ik nooit gebruik, want onlogische plek), maar die mag waarschijnlijk daar helemaal niet zitten.
Ceetje_bokt schreef:Even een tip voor de Ikea keukeninrichtingspullen: deze passen alleen in ikeakeukens! Ikea heeft afwijkende maten tov de keukens uit ‘gewone’ winkels.
Ik heb wel ervaring met de plastic bestekbakken: vreemd genoeg passen de goedkope bakken wel naast elkaar in mijn brede lades en de dure melamine bakken niet.Ik vond de bamboebakken te duur. Die kruidenrekjes vind ik mooi, maar dan moét je ook weer heel veel van die kruidenpotjes van Ikea hebben, want die hopeloze vorm van Versteghe past dan weer niet of de smalle van Conimex. Vandaar die witte bakken, grappig dat zoveel mensen ze hebben.