Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Niks mis met de X. Die hebben ze er gewoon uitgehaald om mensen zo snel mogelijk over te halen in de Xs te investeren. Zoveel verschillen die twee nou ook weer niet.
Ik zou even de specificaties van de X, de Xs en de Xr even naast elkaar leggen. De verschillen tussen Xs en Xr zijn kwa prestaties helemaal niet zo groot. Voornaamste is dat de Xr geen OLED scherm heeft. Als prijs je drijfveer is zou ik de Xr dus ook even serieus bekijken.
Ricie schreef:Ik lees net een artikel dat apple als het goed is met een over-ear koptelefoon komt. Klinkt goed en gaaf. Mijn gedachten zeggen “hebbbeeeee”
Wat denken jullie er van?
https://www.onemorething.nl/2018/11/app ... n-trucjes/
Valerie_91 schreef:Hey iedereen!
Ik meld me eventjes, vorige week de nieuwe iphone xr gekocht en ben er super tevreden mee. Heel lang getwijfeld tussen de xr en de xs, maar de prijs van die s was 400€ hoger, daarom uiteindelijk toch gekozen voor de 'goedkope' variant. Ik ben er super tevreden van, ik ben voornamelijk verschoten van de batterijduur. Waar mijn vorige iphone 7 tegen 18u dood was, is deze om 18u nog 60%. In principe zou ik er dus 2 dagen mee kunnen doen.
Ik heb in de winkel helaas de iphone xs en de xr niet naasteen kunnen zien. Maar ik las dat er nog een verschil zat in grootte tussen xs en xr, klopt dit?
Rinkex schreef:Valerie_91 schreef:Hey iedereen!
Ik meld me eventjes, vorige week de nieuwe iphone xr gekocht en ben er super tevreden mee. Heel lang getwijfeld tussen de xr en de xs, maar de prijs van die s was 400€ hoger, daarom uiteindelijk toch gekozen voor de 'goedkope' variant. Ik ben er super tevreden van, ik ben voornamelijk verschoten van de batterijduur. Waar mijn vorige iphone 7 tegen 18u dood was, is deze om 18u nog 60%. In principe zou ik er dus 2 dagen mee kunnen doen.
Ik heb in de winkel helaas de iphone xs en de xr niet naasteen kunnen zien. Maar ik las dat er nog een verschil zat in grootte tussen xs en xr, klopt dit?
jazeker! er zit sowieso al 0.3 inch verschil qua schermen ong 7mm in hoogte, dat heeft voor mij de doorslag gegeven om niet voor de XR te gaan...
Rienn schreef:Waar ik eerder zei dat mijn MacBook air een kleine 5 jaar oud was, blijkt hij toch al 8 jaar oud te zijn.![]()
Nu vraag ik mij af, ik wil voor mijn opleiding graag Windows op mijn MacBook zetten, omdat mijn laptop niet alle opdracht van mijn opleiding pakt en ik dus niet alles kan doen. Maar nu vraag ik me af, is dit wel handig op een wat oudere MacBook of is het beter om een nieuwe MacBook te kopen en daar Windows op te zetten of gewoon helemaal over te gaan naar Windows ?