[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:35

Veel mensen denken daar toch makkelijker over. Zoals mijn ouders wonen buitenaf... geen last van buren. Of naja, die wonen zowat 150m achter ze. Dan is het toch anders en zal je zoiets makkelijker doen denk ik.

Nou vanmidda g is de 1e bezichtiging bij het huisje van andere mensen.... mijn collega heeft wel 10x gevraagd of ik die niet wou doen. Heb het maar afgewimpeld :o Maar nu kan ik weer een rotgeintje verwachten zei die :))

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 14:39

Is ook zo. En ik denk dat veel mensen het niet eens weten (wat ik me heel goed kan voorstellen, ik had gewild dat ik het niet wist hahaha).

Spannend!! :(:)

Bij ons is vandaag de 2e stukadoor bezig om te "restaureren" :+

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 00:59

Yv_ schreef:
Wat een leuke banen Idefix! Hoor je niet zo vaak! Meestal is het brandweerman, politie, piloot en stewardess :D.

Afbeelding

Ben nog steeds aan het wachten op de offerte voor de reparatie aan de buitentrap van de bovenbuurmannen, zodra zij hun akkoord hebben gegeven, kan deze gemaakt worden, ben ik van mijn lekkage af en kan ik de slaapkamer laten stuken en de badkamer laten bouwen. Vrijdag komen de spullen van de badkamer, zal wel lekker een vol boeltje worden :).

Ow die deurtjes! <3 Geweldig!

En dank je. Ja, het zijn me een stel kunstenaars. Vooral de jongste is vanaf dat ie kan praten in de ban van auto's. Vooral vrachtauto's van die gele trucks met witte opleggers van een bekend merk supermarkt. :+ Je mag één keer raden welke... Veghel zitten er een heleboel!

Rowo: En: Hadden ze nog een geintje?? :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 10:02

Hahahaha.... de J-supermarkt vrachtwagens? :D

En nog geen geintjes. K werd nog gebeld hoe de bezichtiging gegaan was. Mensen waren enthousiast, maar t is de vraag of ze het kunnen betalen. Afwachten dus.

Het huisje staat bij ons voorlopig op plaats 2 of 3 ofzo. Vervelend nieuws gehad deze week en t zou nu leuk zijn als het huisje doorging, zo niet; dan is het jammer.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 10:13

Oh wat vervelend Rowo :(:) Sterkte!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 10:14

Ja.... dat soort dingen komen nooit op het goede moment maar is natuurlijk nu helemaal k lote. Maar goed, familie gaat voor. Er komen waarsch nog wel andere leuke huisjes.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 12:12

O klinkt niet goed mandy?? Niets ernstigs hoop ik voor jullie?

Dat huisje komt dan vanzelf wel. En zo niet zijn nog vast vaak andere leuke huizen toch! Komt goed!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 12:34

Op dit moment is er niets anders leuks te koop :+

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 12:42

Kan snel veranderen ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 12:43

Dan hoor ik het uiteraard ook meteen.... maar we willen iets karakteristieks en dat is amper te krijgen in H'bergen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 13:20

Dus dan is de vraagprijs misschien zo raar nog niet...? :P

De tijd zal het leren of een ander het er wel voor over heeft :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 13:21

rowo schreef:
Dan hoor ik het uiteraard ook meteen.... maar we willen iets karakteristieks en dat is amper te krijgen in H'bergen.

Nou ja, dat huis waar je nu mee bezig bent is toch ook niet echt karakteristiek :o :o Wel veel mogelijkheden :j

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 13:24

Dat huis gaat het ons met name om de straat. Er bestaan leukere huizen in Haaksbergen, dat klopt.

Voor de rest heb je hier alleen standaard blokkendozen :o

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 13:26

Jammer is dat :j Ben je perse gebonden aan Haaksbergen?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 13:29

Haha, reken er maar op dat Rowo alleen in Haaksbergen wil wonen :D

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 13:44

Ik kom even binnenvallen als dat ok is. Mijn vriend en ik hebben ons huis te koop staan omdat we iets anders willen. Lijkt me gezellig hier mee te kletsen en ervaringen van andere te lezen :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 14:15

Mootje schreef:
Haha, reken er maar op dat Rowo alleen in Haaksbergen wil wonen :D

:D

Idd :o K woon nu in Enschede hoor, maar das omdat vriendlief daar al een appartementje had en ik er bij in ben gegaan. Maar k wil heeeeeeeeeel graag terug. Werk hier, paarden hier, vrienden hier.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 15:14

Heb net het staaltje tegen de verf aan gehouden, omdat ik de kleur zo anders vond dan ik in gedachte had en ik bang was dat ik de verkeerde kleur gekocht had, maar de kleur klopt, alleen scheelt de kleur op de muur met de kleur op het staaltje gewoon 3 of 4 tinten! Hij is op de muur veeeeel donkerder. Ga histor even een mailtje met foto sturen, benieuwd wat ik daar op terug krijg.

Leuk Daab_Ordeal: Hebben jullie al iets anders gekocht, of iets op het oog?

Hopen op goed nieuws Rowo!

Ahh, ik ben zoooo blij! Heb van m'n ouders geld gehad zodat ik de shutters voor in mijn erkertje kan bestellen <3. Zó ontzettend lief van ze!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 15:27

Is je muur al wel helemaal droog??

Staaltjes zijn heel lastig. Materiaal is erg bepalend voor de kleur. Bepaald merk verkoopt nu mini potjes (halve liter??) zodat je kan testen :))

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 15:27

Wat super lief van je ouders zeg!!!!!!

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:20

Yv gefeliciteerd! Ik heb laatst een muur in ons huis geverfd. Die was antraciet maar voor de verkoop wat lichter gemaakt (bruin/grijs zit). De man in de bouwmarkt zei dat je altijd even een paar dagen moet wachten tot de kleur echt helemaal is opgedroogd. Maar ik vind het zelf toch ook altijd wel wat anders uitpakken als je de kleur op zo'n groot oppervlakte ziet ipv een klein staaltje.

Wij hebben wel wat op het oog maar nog niet heel vastbesloten. Eerst maar het huis zien te verkopen in deze moeilijke tijd en dan eens goed naar de opties gaan kijken :)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:21

rowo schreef:
Hahahaha.... de J-supermarkt vrachtwagens? :D

En nog geen geintjes. K werd nog gebeld hoe de bezichtiging gegaan was. Mensen waren enthousiast, maar t is de vraag of ze het kunnen betalen. Afwachten dus.

Het huisje staat bij ons voorlopig op plaats 2 of 3 ofzo. Vervelend nieuws gehad deze week en t zou nu leuk zijn als het huisje doorging, zo niet; dan is het jammer.

Juist! De bewuste J-supermarkt. :D Sterkte hoor! Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is, maar het klinkt niet zo goed.

En straks, als je weet waarom het nu niet door kon gaan, begrijp je waarom het was. Niets gebeurt zonder reden. Geduld dus maar.

Daan welkom! Wat heb je te koop staan en hoe lang?

Yv: Gefeliciteerd met je verjaardag en lief van je ouders om zo'n handig kado te geven! Kan je echt iets kopen wat je graag wil hebben!

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 22:30

idefix4, we hebben een kleine tussenwoning (1 slaapkamer) op een super leuke locatie. Het staat sinds december te koop.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-12 23:22

Klinkt mooi, maar helaas heb ik aan 1 slaapkamer te weinig. Heb je veel animo?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 10:02

Nou... ik werd net gebeld door mijn baas. De bezichting die ik gisteren heb gedaan bij 'ons' huisje met een stel, dat stel gaat maandag al weer kijken en waarsch een bod doen. Ze vroegen zelfs om een optie.... Dus waarsch gaat het huis aan onze neus voorbij.