Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Op zich wel goed, wel nog steeds verbetering mogelijk. Ik zou een csv bestand moeten kunnen downloaden en daaruit halen wat het nou daadwerkelijk kost/opbrengst maar ik krijg al kortsluiting als ik er aan denk...
Maar je ziet wel dat ze iets doen. Ze staan op maximale stand en dan hoor je ze wel blazen, maar ik vind het niet heel storend, is ook maar een paar uurtjes per dag, ze hangen boven de bijkeuken.
Wij hebben nu alleen handelen met dynamische tarieven omdat ik niet naar Frank energie wil, sommige leveranciers en batterijen bieden ook handelen op de onbalans markt, dat zou nog lucratiever zijn.
beert schreef:Voor de mensen die Tibber hebben een vraagje. Wij hebben sinds 1 augustus Tibber voor stroom. Over deze maand krijgen we geld terug. Alleen er is niks gestort op de rekening. Wordt dat verrekend of zouden ze het wel betaald moeten hebben?
Letizia schreef:beert schreef:Voor de mensen die Tibber hebben een vraagje. Wij hebben sinds 1 augustus Tibber voor stroom. Over deze maand krijgen we geld terug. Alleen er is niks gestort op de rekening. Wordt dat verrekend of zouden ze het wel betaald moeten hebben?
Zal dit niet na het contract jaar worden verrekend?
beert schreef:Voor de mensen die Tibber hebben een vraagje. Wij hebben sinds 1 augustus Tibber voor stroom. Over deze maand krijgen we geld terug. Alleen er is niks gestort op de rekening. Wordt dat verrekend of zouden ze het wel betaald moeten hebben?