Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miramii schreef:_San87_ schreef:Wat je zou kunnen doen is aan de muur waar de poster hangt planken maken, dan trek je dat ding uit het zicht vanuit de hoek waar je de foto's hebt gemaakt.
Of een plank van plafond tot grond zetten aan de zijkant, dan kijk je igg daar tegenaan. Een gordijn ophangen (bij Ikea kost dat weinig). Een stuk kamerscherm (via marktplaats bv). Hangplanten onder elkaar hangen of een grote plant op het kastje zetten. Of eventueel een hoge kast neerzetten / bovenkastjes ophangen. Ook deze hoeven weinig te kosten, via marktplaats eens kijken naar tweedehands keukenkasten bv.
Overigens hoeft een kastje niet veel te kosten hoor, met een paar planken en scharnieren ben je er al. Dat zal geen tientallen euro’s kosten.
magda_90 schreef:Bedankt. Ja klopt, zonder dat vat had ik hem waarschijnlijk al mooi ingebouwd.
Ik heb op marktplaats al wat leuke kasten gezien. Morgen even goed nameten en dan een bod plaatsen.
DubbelDun schreef:Tja, zeker weten doe jet pas als je er stevig een schuurmachine op zet
Het zijn iig samengestelde planken (kleine plankjes) en ik vermoed dat die op een ondergrond geplakt zijn. Dat moet je aan de onderkant kunnen zien.