Ja donderdag overdag kan het in NL ook een zooitje worden, zijn verschillende trekmogelijkheden, maar het kan overal komen. De trekrichting kan ik nu nog niet aangeven maar ik geef updates op mn fb(zie onderschrift). Houd het iig goed in de gaten als je op pad gaat of lekker wilt gaan bbqen
petraaken
Sommigen plekken zullen geen of amper noemenswaardige regen krijgen en er zullen mogelijk plaatsen zijn waar de regen met de sluizen helemaal open naar beneden komt. Nu kan ik me voorstellen dat ze op die plaatsen die al heel veel regen heeft gekregen de laatste weken totaal niet opnieuw op zo'n weer zitten te wachten.
Bij mij thuis helemaal geen last van erg veel water gehad tot nu toe. Mijn huis onder water zie ik dus ook niet snel gebeuren.
buienradar ligt eruit....ik ben gevlucht naar binnen kan zo niet tegen warmte , en dan hoor ik net op de radio dat aankomende nacht de warmste nacht word sinds de metingen
petraaken
Hier in het Brugse zien we weer de zon en dat scheelt toch heel wat in temperatuur. wind is ook een heel stuk afgenomen. Benieuwd of we inderdaad zo'n slecht weer gaan krijgen als ze zeggen.
Vanmorgen was het hier in Gouda prachtig weer, ik ging zonder jas naar school. Ook een strakblauwe lucht. Nu is er geen blauw meer te zien! Allemaal wolken, ze geven voor vanacht en morgen flink wat onweer op...
vanmiddag was het zwaar bewolkt, alsof het elk moment los kon gaan. En opeens was daar de zon weer en nog warmer dan het al was.
Overigens ben ik benieuwd naar het weer vannacht/morgen, zal gerust wel wat gaan spoken, maar vind sommige berichten wel lichtelijk overdreven geloof ik.
Wat een weer zeg in Den Haag! Echt alleen maar flitsen en donder. Zo niet mijn ding.. Altijd weer een tegenvaller als ik toch wakker wordt, want dan kan ik niet meer in slaap komen. Schijtluis..