Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FrNo schreef:Voor de zegels is er een eigen topic, hier heb je meer kans, denk ik.
[LZP] Spaaracties supermarkt/ winkels/ spaarpunten
Kaitlyn schreef:Heeft iemand hier ervaring met raamfolie bij enkel glas? Scheelt het echt in stoken en condensvorming op ramen?
Yv_ schreef:Kaitlyn schreef:Heeft iemand hier ervaring met raamfolie bij enkel glas? Scheelt het echt in stoken en condensvorming op ramen?
Stoken weet ik niet, maar wel tegen condens. Mijn voordeur is een rampgeval en altijd sloten water op dat ding. Niet een randje condens, maar serieus echt zeiknatte ramen. 2 jaar geleden folie erop gedaan en alleen met koudere temperatuur buiten dan -5 heb ik nog een ieniemienie randje condens. Verder altijd droog nu. Heeft er 2 jaar goed opgezeten. Moest pas eea aan de voorkant klussen dus had het eraf gehaald, wil het er van de week weer opgooien als ik ergens een thuis ben en het nog licht is.
zo dan dat is een schaapCitaat:65kg vers vlees voor de honden en katten
8nnemiek schreef:Ik ben vorig jaar overgestapt van Anderzorg naar Just, nadat Anderzorg de tarieven belachelijk veel verhoogd had.
Ik zie dat Just nog altijd een van de goedkoopste is, met €107,95, dus denk dat ik daar gewoon bij blijf. Ik heb em niet nodig gehad vorig jaar, dus geen idee of ie goed is.