Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
astrea schreef:fjordjes schreef:Frituurpan schoonmaken is ook niet mijn favo klus.
Van mij ook niet.
Als het aan mij zou liggen kocht ik elke 3 maand een nieuwe. Kosten toch niks.
Maar daar is manlief het niet mee eens. Dus ga de vaatwastablet maar eens proberen.
Telpeva schreef:Ik haal mijn patat bij de snackbar, dat scheelt mij weer een groot apparaat in de keuken, en een apparaat wat ik niet heb hoef ik ook niet schoon te maken![]()
Jindai schreef:Telpeva schreef:Ik haal mijn patat bij de snackbar, dat scheelt mij weer een groot apparaat in de keuken, en een apparaat wat ik niet heb hoef ik ook niet schoon te maken![]()
Hahaha ja dit idd!Plus dat ik het ook zo verschrikkelijk vind stinken in huis, je ruikt het dagen later nog.
corinep schreef:Telpeva schreef:Ik haal mijn patat bij de snackbar, dat scheelt mij weer een groot apparaat in de keuken, en een apparaat wat ik niet heb hoef ik ook niet schoon te maken![]()
Ligt er een beetje aan wat je allemaal hebt maar denk dat het voordeliger is de frituurpan weg te gooien als hij vies is na aantal keren gebruiken dan steeds patat te halen.