En weer een fantastische Brego actie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Prairy schreef:Jullie tuin wordt gewoon 1 grote tijdcapsule

Gelukkig zit ie zowat aan m'n lijf vergroeid, dus ik leg hem nooit onbewaakt, en zeker niet op Brego-hoogte weg 

Maar het is nog niet helemaal af, dus jullie moeten nog even wachten op het eindresultaat
en Brego wat een boef is dat toch

En zet je computerbril op, hier komt ie: de update van 7 t/m 13 oktober!!
Dat ze in een hok zitten, vind ik niet zo leuk... maar dan kun je wel goed zien hoe prachtig ze zijn 

Want die begint een dikke pens te krijgen 

Blij mee!! 

Betrapt.....
Even enkele tientallen tegels van zo'n 25kg per stuk..... SPIERPIJN!!!

Ze zijn zó leuk 

) 60!!! Toch een uitdaging met zo'n Berner in je buurt 

Hier nog leeg 

Na de hele tuin gesloopt te hebben, bij iedereen op de tenen te hebben gestaan en genoeg lekkers gesnoept te hebben 

) met het in elkaar zetten van de lampen..

sureido schreef:Wauw wat een update, jij geeft toffe feestjes! Ik wil voortaan wel komen!
Hopelijk gaan er nog vele komen 
Libera schreef:Oeh die lantaarnpaal lichten vind ik echt heel mooi! Die wil ik hier ook nog. Zijn die van jouw op zonlicht of met bedrading?
In het donker een paard uitladen is nu geen probleem meer
En het staat gewoon leuk haha, zal bij jullie ook prachtig staan 
Hannanas schreef:Dit zijn altijd leuke updates wanneer je iets te vroeg wakker bent. Ben benieuwd met de binnendeuren, wie wat waar hoe. Buiten wordt ook steeds mooier. Ik moet toch altijd lachen om Brego, ‘t kind was moe snachtsmaar altijd erbij blijven hè!
Ben ook zo blij hoe het nu buiten is! Maar er is nog genoeg werk te doen. Dit is 2 maanden geleden, inmiddels is het allemaal een stuk natter en kun je duidelijk zien waar de zwakke plekken zitten
Wat we dus eigenlijk a.s.a.p. aan moeten pakken.DeniseES schreef:Je loopt achterwat ziet het er toch weer heerlijk en georganiseerd uit
en wat breng je het weer briljant voor mijn ochtend
de paarden zien er allemaal goed uit joh
vooral Kevin
![]()
Volgende update!!!
Heb nu vakantie! Dus vast meer tijd voor updates, als ik niet buiten bezig ben 
Ze zijn ook allemaal GEZOND! Da's ook voor 't eerst, heerlijk om alles zo zelf te kunnen beheren
En Kevin gaat echt als een trein! Die is blij, gelukkig, en niet meer obese 
geniet er echt van!
Slmt9 schreef:En jullie konijnenhok vind ik ook geweldig. Geweldige verblijven hebben jullie dieren. Chapeau!
Dat vind ik echt heel leuk om te horen, want dat is heel belangrijk voor mij en doen we ook hard ons best voor 
Libera schreef:Tijd voor de volgende update
Komt ie!! 
Nog maar 1 week... en dan FEESTJE! Keihard aan het werk dus, om het zo netjes mogelijk te maken voor de feestgangers 

Is ie naar de overkant gelopen, om lekker met de buurhond te knuffelen... ouwe dametje.. 

Onderweg erachter gekomen dat inmiddels zo'n beetje alles maïsvelden al geoogst waren, bij ons in de buurt.. stukje de grens over leerde ons dat de Belgen het wat later doen
Dus even een veld vinden waar we makkelijk bij kunnen 

Wat plantjes geknipt en in de pick-up gegooid.. SPANNEND!!! 

Dus toen ik thuis kwam, zag ik dit:
En wat is er een hóóp gebeurd!! Ze hebben echt keihard gewerkt.. Alle bedrading voor de lantaarns getrokken..

Zal jullie er niet verder meer mee vermoeien, maar hier toch eentje
Wat zijn die dingen toch bijzonder!

Nog niet genoeg lampjes om overal hetzelfde bolletje in te doen, dus maar ff zo 

Zo tof!!!

Ging nog prima zat! De man die het hout kwam brengen was helemaal verbaasd dat ie 't hield haha, nu nog eraf..... 

Eerst lekker allemaal knappe westernpaardjes aan het werk zien, en na afloop nog een supertof feestje 

Kijken of de kater daarmee wil oplossen 

Zo bijzonder...
Mijn vorige paardje was gék op klavers, dus moet altijd aan haar denken bij het zien van klavertjes, en dat dan in onze nieuwe wei.. en óók nog een klavertje 4.. gaf een heel fijn gevoel 

Eerst de ene helft van de 'nieuwe' poort weghalen bij Jay..

Bitje bevalt ons wel

We zijn er zó blij mee!

JudithO schreef:Heb je wel even gevraagd aan de boer of je het mais mocht afknippen? Als het mijn perceel was, was ik niet erg bij om een paar stompjes te vinden...
Gave plek heb je toch ook! En ik hou van Jay
Gelukkig weet ik van mijn tijd op de boerderij dat maïs geen drol kost en we hebben echt de 'mislukte' plantjes van een hoekje geknipt, waar het denk ik te vochtig is geweest. Was voor de boer toch geen opbrengst geweest en wij waren er heel blij mee
Oja en we hebben een beetje riet van langs een sloot ergens geknipt..
Slmt9 schreef:Zo, even een kijkje achter de schermen bij t halloween feestje. Wat een (hand)werk is daar in gaan zitten zeg!
Was echt superleuk, maar ben blij dat het achter de rug is