Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missfalki schreef:Al nieuwe vorderingen gemaakt ...
& niet te veel overlast gehad van het onstuimige weer en de vele regen![]()
Groet Karin.
superpony schreef:Zoals het kamertje nu opknapt, zou ik het best zonde vinden alles weer te slopen en opnieuw te beginnen. Maar ik ben te simpel, heb absoluut geen fantasie etc.
Wij zoeken al een tijd een huis, maar de locatie is echt heel belangrijk. Toch moet het huis op de juiste locatie wel een beetje passen.
Met de stijging van de prijzen, komen we voor onze wensen toch steeds meer tegen ons limiet aan te zitten en dan blijft er gewoon minder over om te sparen voor verbouwen. En bij sommige huizen moet je wel direct wat verbouwen om het leefbaar te maken. Hadden we hier ook.
Plaatjes van de paarden zijn super!
missfalki schreef:Toch vorderingen want die regeldingen zijn net zo belangrijk
anders komt het vervolg er ook niet![]()
Zie geen witte benen meer![]()
wel fijn dat het wel snel weer droogt, dan ligt de track toch wel wat hoger
Groet Karin.
zimbabwe schreef:hahaha, die foto van het hoofdstelrek is voor een ocd-er niet te doenje roze halstertouw bij een blauwig halster en je blauwige touw bij het roze gedeelte
![]()
![]()
pmarena schreef:Handig hoor zo alles op een rijtje!
Maarreh.....begin nou zelf ook niet aan stro-touwtjes, voor je het weet...
MarlindeRooz schreef:Brrrr, daar krijg ik echt hogedrukspuit neigingen van. Zo vies.
Rebecca schreef:Lijkt mij echt zalig , lekkere workout om je hoofd leeg te maken en die troep eruit te jassen. Zal waarschijnlijk niet zo rooskleurig zijn in het echt haha