Puera schreef:*negeert rode letters*
Vraagje… bij hoeveel keukenzaken zijn jullie langs geweest voordat er een keuze gemaakt is?
Vorige keer bij een stuk of vier, vijf. Nu bij eentje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phrono schreef:Heerlijk dit topic even door gescrolled.. wij hebben vorig jaar onze keuken verbouwd. Bijna 10 jaar hebben we nog gedaan met het lelijke oudje wat erin zat(ex-huurhuis). Nu een jaar later nog steeds blij dat we het gedaan hebben want ja... het is een hele uitgave. Ruim 20k waren we kwijt maar wel helemaal naar onze smaak incl quooker (in messing patina, echt wauw). De vloeren in keuken + bijkeuken, het stucwerk en het maken van de koof zit hier ook bij in. Eigenlijk de hele ruimte is gedaan behalve het verfwerk. Bijna 5 meter keuken, inbouw koelkast en vriezer konden we er mooi in kwijt!
[ [url=m/wvxpeM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YBxN3M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Urona447 schreef:Wat zijn jullie ervaringen met een downdraft of kookplaat met afzuiging. Wij krijgen alles van Miele en wilden dus een kookplaat met losse downdraft daarachter. Dit word nu afgeraden door 1 zaak omdat zij alleen maar klachten krijgen over downdrafts en volgens hun is alleen Bora klachtenvrij momenteel.
Nu ben ik geen bora fan maar nu ben ik wel aan het twijfelen wat wijsheid is.
Wranglerbutt schreef:Ik zal blij zijn als het straks af is, dan heb ik bijelkaar 4 weken gekampeerd in eigen huisdat valt niet mee!
Urona447 schreef:Welke bora krijg je Roodvos ?