Cryptocurrency

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Cryptocurrency

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 16:04

Jaa holo gaat lekker :D

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 06:35

Vannacht toch een aardige 200 Holo erbij gescoord door redelijk goede moment uit en instappen. Je moet iets tijdens die nachtdiensten :z

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 09:47

Lekker hoor! Ik had op veilig gespeeld en een buy order op 0,0244 gezet vannacht, zodat ik iets winst zou hebben zonder dat ik m'n kans vergrijp mocht ie niet heel laag gaan. Uiteindelijk heeft ie op 0.0235 gekocht, met als resultaat +655 hot coins, dus ik ben blij! :D

Aagje_Nimbly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 10:31

Aagje_Nimbly schreef:
Heeft iemand wel eens van Bee Network gehoord? Het is een nieuwe coin die in de opstart fase zit. Tot het project gelanceerd wordt kan je elk uur gratis coins 'minen' met een app op je telefoon. Het is een goed uitgedacht project met een uitgebreide whitepaper, uitgestippelde roadmap en een groot team.

Ze zijn in december gestart en zitten nu al op ongeveer 5miljoen gebruikers. De 2e halving is net geweest (van 0.8 naar 0.4) en de volgende halving komt bij 10miljoen gebruikers. Als ze op 1 biljoen gebruikers zitten gaat het project online op exchanges. Tot die tijd kan je dus gratis munten 'verdienen' door 1x per 24u te klikken.
Ik heb hem nu een aantal dagen en vind het erg leuk om m'n coins te zien groeien :Y) :P . Om mee te kunnen doen, moet je je aanmelden via een referral code, die van mij is missmarloes. Je krijgt dan beide een 0.10 beecoin per uur extra, zo kun je elkaar ook een beetje helpen. Misschien is het leuk om met een Bokt-team te gaan minen? Je ziet namelijk ook degene die bij jou in het team zitten.

In de app store heet de app: Bee Network: Phone-based asset. Het heeft een geel logo met Bee (doorstreept).

Hun website: https://bee.com/en

Het is natuurlijk geen zekerheid dat het een succes wordt, maar het project is goed opgezet. Mocht het slagen is het natuurlijk leuk als je er zo vroeg bij bent en heb je gratis geld gemaakt :D . En mocht het niks worden heb je elke dag 1x voor niks geklikt :+ .

Voor iedereen die nog Bee mined: ze hebben de 10mil gebruikers bereikt in slechts 17 weken! Binnen kort komt de volgende halving. Ze gaan nu werken aan een update voor de app “ which will feature new functions”. :j

Holo en pundi gaan trouwens insane. Ben heel benieuwd of pundi dadelijk na 8 april nog dezelfde waarde heeft.... vind dat wel erg spannend moet ik zeggen. Pundix heeft omgerekend namelijk een lagere waarde dan pundi

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 11:34

Pundi waarde zou omhoog moeten gaan, las ergens dat 1000 pundi coins nu 1 zou worden ofzo? Ripple gaat ook lekker nu eindelijk *\o/* holo ook!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 12:43

Aagje_Nimbly schreef:
Aagje_Nimbly schreef:
Heeft iemand wel eens van Bee Network gehoord? Het is een nieuwe coin die in de opstart fase zit. Tot het project gelanceerd wordt kan je elk uur gratis coins 'minen' met een app op je telefoon. Het is een goed uitgedacht project met een uitgebreide whitepaper, uitgestippelde roadmap en een groot team.

Ze zijn in december gestart en zitten nu al op ongeveer 5miljoen gebruikers. De 2e halving is net geweest (van 0.8 naar 0.4) en de volgende halving komt bij 10miljoen gebruikers. Als ze op 1 biljoen gebruikers zitten gaat het project online op exchanges. Tot die tijd kan je dus gratis munten 'verdienen' door 1x per 24u te klikken.
Ik heb hem nu een aantal dagen en vind het erg leuk om m'n coins te zien groeien :Y) :P . Om mee te kunnen doen, moet je je aanmelden via een referral code, die van mij is missmarloes. Je krijgt dan beide een 0.10 beecoin per uur extra, zo kun je elkaar ook een beetje helpen. Misschien is het leuk om met een Bokt-team te gaan minen? Je ziet namelijk ook degene die bij jou in het team zitten.

In de app store heet de app: Bee Network: Phone-based asset. Het heeft een geel logo met Bee (doorstreept).

Had het gelezen ja :) Gaat lekker, bij mij gaan ze ook lekker aan de klim.. Heb er niet zoveel in mijn team zitten, maar toch leuk dat ze allemaal mee doen en actief blijven klikken... ( ik ben het soms ook wel eens vergeten helaas.. Kostte weer 24 bee's...

Hun website: https://bee.com/en

Het is natuurlijk geen zekerheid dat het een succes wordt, maar het project is goed opgezet. Mocht het slagen is het natuurlijk leuk als je er zo vroeg bij bent en heb je gratis geld gemaakt :D . En mocht het niks worden heb je elke dag 1x voor niks geklikt :+ .

Voor iedereen die nog Bee mined: ze hebben de 10mil gebruikers bereikt in slechts 17 weken! Binnen kort komt de volgende halving. Ze gaan nu werken aan een update voor de app “ which will feature new functions”. :j

Holo en pundi gaan trouwens insane. Ben heel benieuwd of pundi dadelijk na 8 april nog dezelfde waarde heeft.... vind dat wel erg spannend moet ik zeggen. Pundix heeft omgerekend namelijk een lagere waarde dan pundi

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 17:00

Ripple gaat ook goed vandaag {:}

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 17:06

Ja ben echt verbaasd dat die toch lekker omhoog schiet. Ik heb maar 25 euro ingezet maar ja xD

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 17:50

Nou ja, zie ik mijn bericht staan, welke ik niet gepost had, omdat ik nog niet klaar was met de tekst.. Staat hij er alleen in met een quote 8)7 8)7 Dat is lekker duidelijk..
Maar had dus gezet dat Bee ook makkelijk te doen is, t loopt lekker op, ook al levert het nog niks op, maar je weet nooit in de toekomst..
En de rest, heerlijk in het groen.. Ik hou van groene kleurtjes.. Al met al, het loont echt om er dichter op te zitten en durven te handelen. En ja, wij hebben best behoorlijk ingezet, maar hebben onze inleg er al ruim uit... :D
Onze inleg in HOT is ook al verdubbeld en AION gaat ook de goede kant op.. XRP eindelijk ook weer de lucht in, maar daar wacht ik nog even mee met het verkopen.. Denk dat hij nog meer kan gaan stijgen....

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 17:52

Ik ga als Holo weer onder de 0.021 gaat zitten toch nog wat bijkopen. Heb nu door ripple en holo 22 euro op 120 winst :+

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 17:58

Ik moet wel toegeven ... ik ben echt een beginneling.
Maar hebben jullie de hele dag dat scherm op staan of wanneef kijken jullie :')

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 18:14

Ik heb alerts aanstaan.. :D
Net bijna de helft van m’n Holo verkocht, hij daalt nu, dus zo hopelijk een lekkere winst meepakken! **\O/**

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 18:28

Kmbrly schreef:
Ik moet wel toegeven ... ik ben echt een beginneling.
Maar hebben jullie de hele dag dat scherm op staan of wanneef kijken jullie :')

Heel de dag door en kijk om de haverklap, en zodra de munt waar ik van af wil, stijgt, ruil ik hem voor een andere munt of laat ik uitbetalen en als hij weer daalt dan koop ik weer terug..
Maar het heel makkelijk, als ik aan het werk ben, staat mijn Mac naast me en kan ik gelijk handelen en reageren.. En ik vind het echt heeeeeel erg leuk om te doen en om me in te verdiepen, maar ook ik ben nog steeds een beginneling hoor :D

cupido1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 20:11

Na een hele tijd holden. Heb ik vandaag voor het eerst in tijden weer wat gehandeld.
Gelijke een leuke winst gemaakt op de holo en xrp.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 20:42

Yes wij hebben ook mooie winst met XRP gepakt, of tenminste de inleg verdubbeld dus de inleg eruit gehaald.
Vind dat zelf altijd wel fijn dat je nu enkel met winst speelt. En even kijken of we met de inleg dan wat anders terugkopen in een dipje

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 22:05

Bij welke brokers traden jullie?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 22:08

Ik zit op Bitvavo en KuCoin.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 22:11

Bitvavo, Litebit en Anycoin gebruiken wij...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 23:05

Poeh die ripple gaat nu echt lekker. Ik wacht tot die weer in een dip gaat en ga ik weer kopen, zelfde geld voor holo. Maar verwachten jullie dat het nog zal dalen of niet? Ik wil iig 50 euro op beide inzetten

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 06:40

Rennie89 schreef:
Poeh die ripple gaat nu echt lekker. Ik wacht tot die weer in een dip gaat en ga ik weer kopen, zelfde geld voor holo. Maar verwachten jullie dat het nog zal dalen of niet? Ik wil iig 50 euro op beide inzetten

Dat is koffiedik kijken, altijd een kans dat ie daalt... maar ook kans van niet.. En HOLO, tja, dat is sowieso al een lage prijs, dat zou ik nog wel durven, maar daar heb ik voldoende van... :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 07:06

Vanmorgen was Holo weer in de uitverkoop.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 07:31

Ik vind het sowieso al bizar dat die 2 dagen achter elkaar is gaan pieken. Al is de piek veel minder hoog dan de voorgaande dagen. Probeer voorspellingen te doen, maar op deze manier kan ik er niet zoveel nuttigs over bedenken, behalve dat die in ieder geval steeds weer boven zich uitsteekt.. :')

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 09:30

Zo blijft WIN ook maar gaan.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 11:06

Ik heb nog wat holo bijgekocht, zag zelfs 18 ct voorbijkomen := maar nu eff genoeg ingezet.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-21 11:11

1,8 ct gelukkig nog, haha!

Doet wel pijn dit. Twijfelde om gister te cashen. Wel bijna 2k hot winst kunnen pakken nog, maar had veel meer kunnen zijn. Zo'n grote daling had ik alleen niet echt zien aankomen, het blijft ook gokken dit.. :')