Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aagje_Nimbly schreef:Heeft iemand wel eens van Bee Network gehoord? Het is een nieuwe coin die in de opstart fase zit. Tot het project gelanceerd wordt kan je elk uur gratis coins 'minen' met een app op je telefoon. Het is een goed uitgedacht project met een uitgebreide whitepaper, uitgestippelde roadmap en een groot team.
Ze zijn in december gestart en zitten nu al op ongeveer 5miljoen gebruikers. De 2e halving is net geweest (van 0.8 naar 0.4) en de volgende halving komt bij 10miljoen gebruikers. Als ze op 1 biljoen gebruikers zitten gaat het project online op exchanges. Tot die tijd kan je dus gratis munten 'verdienen' door 1x per 24u te klikken.
Ik heb hem nu een aantal dagen en vind het erg leuk om m'n coins te zien groeien![]()
. Om mee te kunnen doen, moet je je aanmelden via een referral code, die van mij is missmarloes. Je krijgt dan beide een 0.10 beecoin per uur extra, zo kun je elkaar ook een beetje helpen. Misschien is het leuk om met een Bokt-team te gaan minen? Je ziet namelijk ook degene die bij jou in het team zitten.
In de app store heet de app: Bee Network: Phone-based asset. Het heeft een geel logo met Bee (doorstreept).
Hun website: https://bee.com/en
Het is natuurlijk geen zekerheid dat het een succes wordt, maar het project is goed opgezet. Mocht het slagen is het natuurlijk leuk als je er zo vroeg bij bent en heb je gratis geld gemaakt. En mocht het niks worden heb je elke dag 1x voor niks geklikt
.
Aagje_Nimbly schreef:Aagje_Nimbly schreef:Heeft iemand wel eens van Bee Network gehoord? Het is een nieuwe coin die in de opstart fase zit. Tot het project gelanceerd wordt kan je elk uur gratis coins 'minen' met een app op je telefoon. Het is een goed uitgedacht project met een uitgebreide whitepaper, uitgestippelde roadmap en een groot team.
Ze zijn in december gestart en zitten nu al op ongeveer 5miljoen gebruikers. De 2e halving is net geweest (van 0.8 naar 0.4) en de volgende halving komt bij 10miljoen gebruikers. Als ze op 1 biljoen gebruikers zitten gaat het project online op exchanges. Tot die tijd kan je dus gratis munten 'verdienen' door 1x per 24u te klikken.
Ik heb hem nu een aantal dagen en vind het erg leuk om m'n coins te zien groeien![]()
. Om mee te kunnen doen, moet je je aanmelden via een referral code, die van mij is missmarloes. Je krijgt dan beide een 0.10 beecoin per uur extra, zo kun je elkaar ook een beetje helpen. Misschien is het leuk om met een Bokt-team te gaan minen? Je ziet namelijk ook degene die bij jou in het team zitten.
In de app store heet de app: Bee Network: Phone-based asset. Het heeft een geel logo met Bee (doorstreept).
Had het gelezen jaGaat lekker, bij mij gaan ze ook lekker aan de klim.. Heb er niet zoveel in mijn team zitten, maar toch leuk dat ze allemaal mee doen en actief blijven klikken... ( ik ben het soms ook wel eens vergeten helaas.. Kostte weer 24 bee's...
Hun website: https://bee.com/en
Het is natuurlijk geen zekerheid dat het een succes wordt, maar het project is goed opgezet. Mocht het slagen is het natuurlijk leuk als je er zo vroeg bij bent en heb je gratis geld gemaakt. En mocht het niks worden heb je elke dag 1x voor niks geklikt
.
Voor iedereen die nog Bee mined: ze hebben de 10mil gebruikers bereikt in slechts 17 weken! Binnen kort komt de volgende halving. Ze gaan nu werken aan een update voor de app “ which will feature new functions”.
Holo en pundi gaan trouwens insane. Ben heel benieuwd of pundi dadelijk na 8 april nog dezelfde waarde heeft.... vind dat wel erg spannend moet ik zeggen. Pundix heeft omgerekend namelijk een lagere waarde dan pundi
Kmbrly schreef:Ik moet wel toegeven ... ik ben echt een beginneling.
Maar hebben jullie de hele dag dat scherm op staan of wanneef kijken jullie
Rennie89 schreef:Poeh die ripple gaat nu echt lekker. Ik wacht tot die weer in een dip gaat en ga ik weer kopen, zelfde geld voor holo. Maar verwachten jullie dat het nog zal dalen of niet? Ik wil iig 50 euro op beide inzetten