Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sonja_vR schreef:Ik gebruik bij het beddengoed wasverzachter en die gebruik ik niet bij de rest van de 60graden was
Eventuele andere witte was gaat daar wel bij trouwens (t shirtjes van vriend)
Handdoeken zijn er met douchen al 2 per dag , dan dagelijks ook de vaatdoek etc uit de keuken vervangen soms een setje extra ivm ongelukjes ( hond die wat opboert of naar binnen rent en de bank op vliegt met blubberpoten ) , handdoeken van de honden(mijn Rottweiler teef denkt dat ze een labrador is )
Ik was alleen maar volle wassen en de machine is een 7 kg apparaat (ding is nog maar een paar jaar oud )
LizMD schreef:Wauw. 1 was per maand. Ik heb er 3 per week in mn eentje... (werk, sport, paardrijden en gewone kleding) en dan draag ik mn broeken op mn werk al 2 dagen (vlekken of niet)
Sonja_vR schreef:ik gebruik handdoeken maar 1 keer, ga nadat ik mijn private parts er mee droog gepoetst heb idd niet nog eens mezelf er mee afdrogen
knabbelgirl, past het bij jou van 1 maand in 1 trommel?
geloof nooit dat ik dat zou redden met het beddengoed, maar idd, ik sla soms ook wel eens over en doe dan van twee weken beddengoed in 1 was en dan valt er een was weg in het geheel ...
uiteindelijk heb ik minstens 4, max 6 wassen per week
ClaudiaHS schreef:Hahahaha ik gebruik mijn handdoek ook zeker 2 keer.
Interesseerd mij wat dat ik eerst mn doos afdroog en daarna mn gezicht.(maar ik begin meestal bovenaan dus geen last van)
Abercrombie schreef:Ik doe met mijn gebruikte handdoek daarna de vloer drogen. Dus kan ze ook niet 2x gebruiken