Nog steeds op de dierenarts aan het wachten.... Aan de ene kant baal ik dat het zo lang duurt, aan de andere kant hoop ik dat het nog heel lang duurt. Maar als ik dan weer naar Billy kijk weet ik dat er geen andere optie is..
Wat was hij groot zeg, had daar helemaal geen weet van.
puttertje
Geplaatst: 18-07-16 23:54
Heel veel sterkte..nu kan hij onze Annabelle pesten op de mooie groene weides...Annabelle is 19 geworden.. Jullie hebben jullie best gedaan en nu was het zat en hebben jullie die moedige keus gemaakt wat gewoon het beste is voor Billy......XXXjes en knuffels van ons
Targaryen
Geplaatst: 19-07-16 08:19
Och nee, niet Billy... Wat een machtig prachtig mooi dier was het. Sterkte
Heel veel sterkte met het verlies van jullie mooie Billy. Wat ontzettend sneu dat er niets meer gedaan kon worden om hem pijnvrij te houden. Houden van is loslaten maar het doet vaak zo verdomde pijn
Dank jullie wel! Het is met recht een groot gemis.. Maar met deze temperaturen ben ik blij dat ik hem heb laten gaan, gezond hield hij al niet van de hitte, en vrees dat er misschien anders wel maden in zijn poot waren gekomen.. Nee, het is goed zo..
Morgen maar weer eens klus hulp bellen, wil verdorie verder met de hoofdreden voor dit topic!
Een omdat het niet echt de moeite is om er speciaal een topic voor aan te maken, vinden jullie het toch wel goed dat ik hier even trots wat laat zien toch?
Ishara is de afgelopen twee maanden weggeweest om beleerd te worden. Het heeft even geduurd, maar afgelopen zondag konden we haar ophalen en vanavond heb ik voor het eerst met haar gemend. Rete spannend, maar ze deed het Super!!
Ik zal eerst dit even posten, en dan de filmpjes.. Telefoon wil nog wel eens moeilijk doen daarmee en dan moet ik alles weer opnieuw typen..