Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en nog steeds. Ik waardeer alle hulp enorm en ben er echt ontzettend blij mee, maar ik heb ontzettend veel aan mijn hoofd en helaas kan ik niet alles tegelijk. Dat ik het ijken uit stel lijkt mij logisch, ik heb het geld er gewoon niet voor dus ik probeer eerst alle andere dingen uit te sluiten.
want je kan niet bewijzen dat er geen andere apparaten gestaan hebben ten tijde van het verbruik waar je afrekening over gaat. Dit gaat alleen om het nu. lifaya schreef:Nee hoor, maar geloof mij dat ik het deze maand behoorlijk poedersuiker heb gehaden nog steeds. Ik waardeer alle hulp enorm en ben er echt ontzettend blij mee, maar ik heb ontzettend veel aan mijn hoofd en helaas kan ik niet alles tegelijk. Dat ik het ijken uit stel lijkt mij logisch, ik heb het geld er gewoon niet voor dus ik probeer eerst alle andere dingen uit te sluiten.
Ik hoop dat volgende week er 1 kan komen. Sammie schreef:Ik begrijp het eerlijk gezegd ook niet meer. Lees al een tijdje mee. Je hebt bijna elk apparaat gemeten en het blijft hoog en hoog en hoog. Wat niet aan een apparaat kan liggen, dan lijkt mij dat de volgende stap toch ijking is. Elke dag dat je wacht blijft die meter gewoon als een bizarre draaien. Persoonlijk zou ik hier dus heel veel meer prioriteit aan geven dan om de paar dagen een apparaatje testen.
Ik heb gewoon ontzettend veel aan mijn hoofd de laatste weken, alleen al naast deze hoge rekening. Ben helaas niet superwoman die alles in 1 week kan fixen
Dan had ik wel een andere baan dan bij de burger king
of beveiliging straks
lifaya schreef:Mail naar oxxio gestuurd dat in elk geval de koelkast afvalt, want dat was het apparaat met de grootste potentie van elektra slurpen. Ik ga ál mijn apparaten de komende 2 dagen controleren en ik maak foto's van alle verbruiken zodat het duidelijk is wat elk apparaat gemiddeld verbruikt.
Mijn meter staat nu op 88115
Ik houd dit hier ook bij zodat ik makkelijk kan teruglezen hoe het verbruik liep

lifaya schreef:Exact, thanks LinnieIk heb gewoon ontzettend veel aan mijn hoofd de laatste weken, alleen al naast deze hoge rekening. Ben helaas niet superwoman die alles in 1 week kan fixen
Dan had ik wel een andere baan dan bij de burger king
of beveiliging straks
![]()
Ik voel mezelf daarbij ook gewoon niet fit, dus het verloopt minder vlot allemaal dan gehoopt

Constant deze onzekerheid lijkt me ook niet goed voor jezelf!