Sammyoo schreef:Ginger, hij heeft nu ongeveer 170.000 km gelopen!
Oh dat valt qua kilometers zeker wel mee... Vast van een oud vrouwtje geweest, altijd binnen gestaan

Ik heb op mijn Volvo nu 233.000 km zitten..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Margreet schreef:Er zijn zat goedkope tooltjes waarmee je foutcodes en het motormanagement mee kunt uitlezen, kan handig zijn, maar daarmee kun je niets wijzigen. Een goede Tech2 of soortgelijk is wel iets kostbaarder.
Margreet schreef:Welk model?
OBD2 is vanaf MY 2000 ongeveer
Renee1991 schreef:Sammyoo schreef:Ginger, hij heeft nu ongeveer 170.000 km gelopen!
Oh dat valt qua kilometers zeker wel mee... Vast van een oud vrouwtje geweest, altijd binnen gestaan
Choiix schreef:die kan ook nog eea met de Saabs die onderhuids eigenlijk Opel zijn. Doet voor normaal gebruik niet onder voor de Tech2.
Margreet schreef:Choiix schreef:die kan ook nog eea met de Saabs die onderhuids eigenlijk Opel zijn. Doet voor normaal gebruik niet onder voor de Tech2.
Niet waar. Kan alleen foutcodes uitlezen en sommige dingen resetten. Je kunt er niets mee wijzigen, daarvoor moet je echt meer geld uitgeven. (voor Saab dan, Opels geen idee)
ikke schreef:Margreet schreef:900 classic praat niet met computers, heb je niks aan.
Dat vermoeden had ik al, hoewel Hawkeye beweerd wel met de classic te kunnen praten. Ik wil daar Mark Jansen toch eens vervelende vragen over gaan stellen. Als je 'm uit kunt lezen, kun je in ieder geval iets doen........
Margreet schreef:ikke schreef:Dat vermoeden had ik al, hoewel Hawkeye beweerd wel met de classic te kunnen praten. Ik wil daar Mark Jansen toch eens vervelende vragen over gaan stellen. Als je 'm uit kunt lezen, kun je in ieder geval iets doen........
Ik zou niet eens weten waar er een stekker in moet dan
Margreet schreef:Ik zou niet eens weten waar er een stekker in moet dan