Gisteravond stond ie op 27%, en ineens binnen een uurtje op 9% terwijl die gewoon op tafel lag.
Mijn spaarstand staat wel aan!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noctua schreef:blauw00gje schreef:Eerst sloeg mijn telefoon ook foto's op die ik verstuurde via whatsapp maar nu alleen nog die ik ontvang.
Weten jullie toevallig of dat ergens is in te stellen of dat dat gewoon veranderd is? Ik heb ondertussen namelijk een nieuwe telefoon gekregen want mijn andere was kapot gevallen
Volgensmij is dit gewoon veranderd. Whatsapp zelf laat alleen de ontvangen zien, maar slaat wel op welke je verstuurd hebt als je in de systeemmappen gaat kijken
xx_Lyzet schreef:Hebben jullie daar ook last van (S3) ? Tegenwoordig moet ik elke nacht mn telefoonopladen, gaat niet meer langer als een dag mee!
Gisteravond stond ie op 27%, en ineens binnen een uurtje op 9% terwijl die gewoon op tafel lag.
Lioony schreef:xx_Lyzet schreef:Hebben jullie daar ook last van (S3) ? Tegenwoordig moet ik elke nacht mn telefoonopladen, gaat niet meer langer als een dag mee!
Telefoon de hele nacht opladen is echt heel erg slecht voor je batterij. Daar maak je je batterij echt kapot mee. Nog meer stroom nadat de batterij al opgeladen is kunnen die dingen niet aan. Daardoor gaat de batterij ook weer heel snel leeg. Ik deed dat ook altijd met mn vorige telefoon (S plus) en die kon ook steeds minder lang op een volle batterij.
Ik heb nu de S4 Active en laad deze dus ook niet meer snachts op nu ik dit weet. Hij kan nu gewoon de hele dag volhouden als ik sochtends begin met 80%.