Ik vraag me nog steeds af welke idioot ooit bedacht heeft dat t een goed idee is om een hele smalle gang met 9 deuren alle deuren en kozijnen en de lambrisering bruin te verven
Dat is idd niet fijn nee zo een gang,een vriendin woont op een boot en die heeft op zich ook wel een vrij lange gang met 8 deuren erin (uit me hoofd) Gelukkig heeft zij ze niet bruin,maar net alles in het licht grijs en de schroten donker grijs en daarboven alles wit.
Kaygee
Geplaatst: 16-02-13 23:20
Wij hadden hier ook 8 bruine deuren en deurposten
Wat trappen betreft, mijn ouders kwamen vandaag hiermee. Daar gaan wij even voor kijken. Is van pvc dachten ze. Misschien kan je dat over je traprenovatie lijmen?
Echt een verschrikkelijke takke klus. Schuren, gaatjes vullen, gronden, opschuren,schilderen, weer opschuren, weer schilderen en als je hond en kat tegen je natte deuren lopen weeeeeer schuren en schilderen nachtmerries krijg je er van.
x_Anne_x
Geplaatst: 16-02-13 23:46
Ja voordeur, wc, meterkast, keuken, badkamer, woonkamer, eetkamer, slaapkamer, 'balkon/studeerkamer' en dan boven nog 2 slaapkamers.
Iemand leuke tips voor de achterwand van je keuken? http://www.pimpyourkitchen.nl ik ben hier helemaal verliefd op maar dat vind ik veel te duur. Dan koop ik liever meteen een nieuwe keuken. Nu zag ik bij de ikea http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80178216/ en die vind ik ook erg leuk. En ernstig goed betaalbaar Maar staat bij dat t niet geschikt is voor achter een gasfornuis
x_Anne_x
Geplaatst: 16-02-13 23:46
Kaygee schreef:
Echt een verschrikkelijke takke klus. Schuren, gaatjes vullen, gronden, opschuren,schilderen, weer opschuren, weer schilderen en als je hond en kat tegen je natte deuren lopen weeeeeer schuren en schilderen nachtmerries krijg je er van.
Neuh moet nog 4 deuren+ posten jij alvast sterkte. Zag bij mn schoonzusje ook net 6 deuren in de woonkamer op een rij staan, die pakt het beter aan en kan ze zo makkelijk in 1x doen.
x_spekkie_x
Geplaatst: 17-02-13 07:42
Ik heb ook wat nieuws aan mijn inboedel toegevoegd
Anne, die vloer blijft wel liggen, maar wordt totaal geschuurd en in een andere kleur geolied.... Dan is de trap geen porem meer....
moonsparkle
Geplaatst: 17-02-13 09:48
Gisteren hebben wij zo goed als al onze meubels bij ikea gehaald. We willen namelijk heel snel daar gaan wonen en bij Ikea was alles op voorraad wat we mooi/handig vonden. Alleen het bed hebben we ergens anders gehaald die levertijd is wel 2 a 3 weken dus dat word even op een luchtbedje slapen.
Verder hoeven we enkel nog gordijnen (en rolgordijnen), een mini vriezer, oven/magnetron en wat keukenkastjes en een kastje voor onder de wastafel en 4 lampen. Ben zo benieuwd hoe het er straks allemaal uitziet.
Ik ben overigens heel gevoelig voor licht in de slaapkamer en vroeg me af of jullie nog ideeën hadden om het een beetje betaalbaar heel donker te krijgen.
O ja dan wordt het inderdaad niet mooi zo 2 kleuren hout.
Gave fiets! Je hoeft niet bang te zijn dat je je fiets niet terug vindt ergens
Ben allemaal plannen aan t maken voor t hele huis. Elke ruimte weet ik wel wat maar de woonkamer gewoon echt niet Heb straks echt een aparte woonkamer (en dus nog een eetkamer) maar verder dan een bank en een tv kom ik niet en dan is t zo leeg.
Hoe groot is je woonkamer Anne? En welke stijl vind je leuk? Behalve een bank & tv misschien een of twee leuke poefjes/hockers? Mooie grote kamerplant, grote vaas met (nep)bloemen, butleytray met boeken/vaasje/...
Ik weet juist altijd teveel te bedenken voor in m'n woonkamer en moet dan oppassen dat het niet te druk wordt
shantal
Geplaatst: 17-02-13 11:12
Anne@ Leuke tegels zijn dat ,maar voor 1 tegel toch wel prijzig.
Spekkie@ Grappige fiets hihihih
Moonsparkle@ Heerlijk he als je bijna je huisje in kan en bijna alles heb.
Anne@ Misschien een leuke buffetkast of een dressoir. Of een leuke butterfly (zo heet zo een tafeltje toch?)
x_Anne_x
Geplaatst: 17-02-13 11:12
Ik ben altijd een twijfel kont en wil altijd 3000 keer bevestiging dat iets echt wel mooi is Woonkamer is ongeveer 3 bij 5
*gaat butterfly googlen
Britt
Geplaatst: 17-02-13 11:13
Ik zat ook te denken aan een salontafel, boekenkast, plant, etc
Coole fiets
Donkere slaapkamer.. Normaal zou ik altijd iets van rolgordijnen zeggen, maar wij hebben een kiepraam en dan kan dat dus al niet als je het donker wil hebben. Wij hebben dus ook gewone gordijnen en daar komt altijd licht doorheen. Dus iig niet aan de kant van het raam gaan liggen is mijn tip
MamaMiesje
Geplaatst: 17-02-13 11:23
x_Anne_x schreef:
Maar staat bij dat t niet geschikt is voor achter een gasfornuis
Vanwege de hitte? Is het dan geen optie om het wel te gebruiken, maar achter het fornuis nog zo'n spatscherm/stuk glas (??) te monteren??
Velours is ook heel mooi Nadeel vind ik alleen dat het gauw stoffig wordt, je wasmachine het maar aan moet kunnen qua lading en je gordijnrail/plafond/muur het ook moet kunnen dragen qua gewicht. Oh en: t is niet goedkoop