saroanda schreef:Een prakje eet ik na 2 dagen ook niet meer hoor. Hoogstens de dag nadat ik het klaar gemaakt, maar daarna niet meer.
Precies ja, na twee dagen durf ik het echt niet meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paisano schreef:Invriezen is ook altijd een optieDan kun je het langer bewaren en opwarmen als je geen tijd/zin hebt om te koken. Lekker makkelijk!
Sheran schreef:Paisano schreef:Invriezen is ook altijd een optieDan kun je het langer bewaren en opwarmen als je geen tijd/zin hebt om te koken. Lekker makkelijk!
Maar ik heb nu dus geen vriezer meer. Dat deed ik eerst altijd inderdaad, ideaal.
Ik heb emetofobie, ben als de dood dat ik ziek ga worden van te oude restjes.
Marley schreef:Restjes is afhankelijk van wat t is maar zo'n 1 tot 3 dagen denk ik
Maar dat is toch ook logisch Joyce? Ik heb geen fobie ofzo maar niet gekoeld of twijfelachtige ingrediënten eet ik ook niet
Douce schreef:Even vergeten
Ik eet vegetarisch dus dat scheelt inderdaad. Er is niets in mijn pasta dat na 5 dagen al kan gaan kruipen..
Sheran schreef:Tsja, ik ben vega maar eet dan heel vaak 'saai'. Je kunt ook eens ergens nootjes/champignons doorheen gooien. Maar je kunt ook wennen aan de saaiheid. Ik ee mijn pasta gewoon met veel groenten.