Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
idinn schreef:Blingh, denk dat die combi ook prima te eten is inderdaad!![]()
Inge, ik zag zaterdag ook een zakje wokgroente met 35% sticker, helaas hadden ze niet vivo gevuld, dus die lag achteraan in het vak. Kon daar echt niet bij gewoon .. beetje te klein voorGelukkig voor het weekend boodschappengeld van mijn ouders gehad, dus het kon er wel vanaf gelukkig.
saroanda schreef:idinn schreef:Blingh, denk dat die combi ook prima te eten is inderdaad!![]()
Inge, ik zag zaterdag ook een zakje wokgroente met 35% sticker, helaas hadden ze niet vivo gevuld, dus die lag achteraan in het vak. Kon daar echt niet bij gewoon .. beetje te klein voorGelukkig voor het weekend boodschappengeld van mijn ouders gehad, dus het kon er wel vanaf gelukkig.
Fifo
_bloempje_ schreef:Okee dankje en vallen ze qua maat een beetje zoals gemiddeld?
Lijkt me wel een mooi deken en een dikke. Dus dan hoef ik met de echte kou geen onderdeken te gebruiken.
Jaan81 schreef:Vond DubbelFrissss niet heel lekker, maar is prima aanbieding, dus ga er misschien toch nog wel om. Kunnen we min. 1 maand vooruit denk ik.
Hier ook veel siroop en nog meer thee! Die is ook in de aanbieding bij de Emté zag ik, dus kan ik mooi voorraad aanvullen.
Zat vanochtend de folder van de AH door te bladeren: 99 aanbiedingen voor €0,99. Jammer alleen dat bij bijvoorbeeld het vlees dan voor 100gr is, is niet heel veel voordeliger dan, of wel?