Mirjamsel schreef:
Bedankt! Ik heb ze gelezen. Stom dat ik ze zelf niet had gevonden op haar site
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:hebben ze trouwens buiten de technische dingen voor de auto (olie etc) ook nog leuke/grappigew dingen voor de auto?
donderdag mogen we mijn gebakje ophalen, dus op zoek naar onzin voor de auto
Elevien schreef:Sonja_vR schreef:hebben ze trouwens buiten de technische dingen voor de auto (olie etc) ook nog leuke/grappigew dingen voor de auto?
donderdag mogen we mijn gebakje ophalen, dus op zoek naar onzin voor de auto
Ik heb een telefoonoplader voor in de auto en een anti-slip matje waar ik mijn telefoon of bril op leg tijdens het rijden. Maar of dat leuke/grappige dingetjes zijn...? Daar mag je zelf over oordelen
Mirjamsel schreef:Handige dingen voor in de auto.. Ik ben ook heel erg gaan inkopen bij de Action toen ik mijn autootje kocht, hihiDe antislipmat smolt in de zon.. Zonde! En zo'n geurbeest kan je beter ook niet kopen. In ieder geval, ik had er 2 gekocht en die stonken verschrikkelijk! Werd er ontzettend misselijk van
Dabo schreef:Die impregneerspary gebruik ik ook al jaren voor mijn paardendekens. Werkt prima. Mits de dekens zonder wasmiddel gewassen zijn he
Lisetje schreef:Ff offtopic, hoe doen jullie de dekens dan?
Brengen jullie deze weg om te reinigen of doen jullie het zelf?
Stalgenoot en ik twijfelen dus wat we gaan doen na deze winter. Maar weten niet zo goed hoe het zelf aan te pakken...