Ik heb vanmiddag ook nog even 2 polo's gehaald, een witte en een lila. Ik vind ze erg leuk voor dat prijsje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marinke_ schreef:Hey Hey!! Even een vraagje hier..
Mijn moeder had via een collega en op een verjaardag gehoord dat er een hele leuke action facebook pagina is waar allemaal van die tips e.d. opgepost worden. Nu heeft ze dus een fb aangemaakt, maar we kunnen nergens die action pagina vinden??Dus dacht misschien weten de dames hier wat over die fb pagina?
Mjetterd schreef:Normaal gesproken heb ik alleen maar positieve ervaringen over action spul en ik ben ook niet snel ontevreden.
Maar nu heb ik echt een miskoop gedaan, en het product voldoet verre niet aan mijn verwachtingen.
Het gaat over de cupcake machine.
Zijn er meer die hem hebben, leg me astjeblieft uit wat ik fout doe
Ik ben wel redelijk een keukenprinses, kook en bak graag.
Vandaar dat ik de cupcake machine heb gekocht.
Maar wat een prut! Het is geen cupcake te noemen, 1 hap en hij is weg. Dat is teleurstellend maar niet erg.
Maar de bovenkant word gewoon niet mooi bruin met een korstje. Het zijn net champignons.
Daphne__ schreef:Wij hebben vandaag het hoofd van mijn shetlander geschoren met de tondeuse van de action![]()
Ze heeft schimmel op haar hoofd en het dikke haar maakte het er niet beter op, dus moest ze geschoren worden... Maar dat gaan we niet doen met een duur scheerapperaat. Deze kan gewoon de container in
Kaal koppie. Al hebben we maar een deel kunnen doen, toen was hij leeg en er was geen stopcontact in de stal![]()
yvonnedv schreef:_Marinke_ schreef:Hey Hey!! Even een vraagje hier..
Mijn moeder had via een collega en op een verjaardag gehoord dat er een hele leuke action facebook pagina is waar allemaal van die tips e.d. opgepost worden. Nu heeft ze dus een fb aangemaakt, maar we kunnen nergens die action pagina vinden??Dus dacht misschien weten de dames hier wat over die fb pagina?
https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#! ... 7068641937
Douraque schreef:Daphne__ schreef:Wij hebben vandaag het hoofd van mijn shetlander geschoren met de tondeuse van de action![]()
Ze heeft schimmel op haar hoofd en het dikke haar maakte het er niet beter op, dus moest ze geschoren worden... Maar dat gaan we niet doen met een duur scheerapperaat. Deze kan gewoon de container in
Kaal koppie. Al hebben we maar een deel kunnen doen, toen was hij leeg en er was geen stopcontact in de stal![]()
Maar die tondeuse is eigenlijk niet geschikt om door lange dikke haren heen te komen, daarvoor moet je toch echt een scheerapparaat hebben. De tondeuse kan je meer gebruiken voor de oren, de baard enz. te scheren, dus de korte haren. Dat is eigenlijk zo met elke tondeuse. Ik vind het wel knap dat het toch een deel is gelukt