Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Re: Samsung Galaxy S2, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 18:47

Ja, schrok er wel van. En ik kan niks anders dan KPN hier aan de grens. Hebben zo'n beetje alle providers gehad, maar dan zitten we constant op Duits netwerk met torenhoge rekeningen als gevolg.

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 20:23

Wat balen!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-11 21:00

En de S plus bv?

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 11:36

Ik wil eigenlijk echt de S2, want ik heb mijn compact camera verkocht, omdat ik die telefoon ook als compact camera wilde gaan gebruiken.

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 21:50

Las iets over internet uitzetten: Als je de toets aan de zijkant gebruikt en dan zegt internet verbinding uit dan is toch de internet uit? Of begrijp ik dit nu verkeerd?

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 22:46

Ja klopt ja.. Op 'dataverbindingsstand' klikken..

Ik heb en vraagje over de navigatie! Ik gebruik nu die ene die standaard in de applicaties zit, maar die spreekt niet.. :+
Mijn gps moet echt spreken.. Waar vind ik een sprekende gps?

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 23:21

VogeltjeM schreef:
Ja klopt ja.. Op 'dataverbindingsstand' klikken..

Ik heb en vraagje over de navigatie! Ik gebruik nu die ene die standaard in de applicaties zit, maar die spreekt niet.. :+
Mijn gps moet echt spreken.. Waar vind ik een sprekende gps?

Ik gebruik ook de navigatie die er standaard op zit maar die spreekt gewoon hoor. Zet je navigatie aan en druk even op de linkertoets onderaan (de menu toets) en dan kan je aangeven of je het geluid aan of uit wilt hebben.

VogeltjeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 23:22

Zou dat het zijn :') bedankt iig!

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 11:03

Ik heb dat ook geprobeerd maar zie nergens knopje geluid?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-11 11:06

Oeehw, ik ga dit even volgen. Ik zat te twijfelen tussen de HTC Sensation en de Galaxy S2. Uiteindelijk de Galaxy S2 besteld en ik krijg deze waarschijnlijk komende vrijdag binnen, ik ben heeeel benieuwd of het ook echt wat voor me is. Ik hoop het wel, want ik moet er 2 jaar mee doen ;)

Edit: Ik heb fiks moeten betalen voor mijn abonnement. Ik wil namelijk niet overstappen op een nieuw nummer en bijna alle goede aanbiedingen gelden alleen als je een nieuw abonnement afsluit. Ik ben eerst langs The Phone House, BelCompany en de Vodafone winkel geweest. De verschillen van wat je bij moet betalen bij de telefoons verschillen onderling echt heel erg. Naar de Galaxy S2 durfde ik in eerste instantie niet eens te kijken, veel te duur!! In de winkels heb ik me laten informeren over diverse telefoons en over de diverse abonnementen. Daar zou ik uitkomen bij Hi, KPN of Vodafone (voor de kwaliteit en snelheid die ik zoek), maar uiteindelijk zou Vodafone het voordeligste zijn.

Daarna ben ik op internet gaan kijken naar aanbiedingen, een hele hoop mooie aanbiedingen gevonden, totdat ik ze dus af wou sluiten en alles alleen gold voor nieuwe abonnementen (echt belachelijk vind ik dat!!) en ik wou ook niet bij betalen voor een telefoon. Ik heb nu een "Bel/Sms/Web Smart 150" abonnement. Ik heb dan 150 belminuten, onbeperkt smsen, 1.2 Gig internet

"Bij dit abonnement is de verbindingssnelheid maximaal 14,4 Mbps downlink en 2 Mbps uplink. Het gebruik van VoIP, SMS over IP en peer-2-peer diensten is toegestaan. Het gebruik in combinatie met pc’s, laptops, tablets en dergelijke apparatuur is met de gratis “Telefoon als Modem BloX” toegestaan. Als het databundeltegoed voor ongeveer 90% verbruikt is wordt hiervan per SMS een melding gestuurd"

Het eerste jaar betaal ik 37,50 (net zoveel als wat ik nu betaal voor een abbo zonder internet) en het 2e jaar betaal ik 48,50 . In vergelijking met wat ik de winkels had kunnen afsluiten heb ik nu echt een goede deal, met een gratis super telefoon. Mijn tip is dus ook, kijk eerst in de winkels en ga daarna ook nog even shoppen op internet, want het scheelt je echt een hele hoop!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 14:46

Cissy, ik heb geen profiel stand op mijn telefoon. Ik kan simpelweg het geluid aan en uitzetten maar om duistere reden krijg ik dus weer geen geluid als ik gebeld word.

Alles staat op zijn allerhardst maar als ik gebeld word, geeft mijn telefoon geen geluid. Iemand nog tips want ik word hier op zijn zachtst gezegd woest van.....

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 15:37

Even naar een telefoonwinkel gaan? En als je hem via internet hebt gekocht: Gewoon naar een PhoneHouse/BelCompany in de buurt gaan en als ze moeilijk doen zeg je dat je die telefoon bij een van hun andere vestigingen hebt gehaald, dat je toevallig hier in de buurt bent en of ze je even willen helpen met een klein probleempje. Wellicht is het zo opgelost!

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:03

Ik heb ook mijn abbo verlengd ipv nieuwe klant, maar ik kan wel gewoon van de acties gebruik maken?? Ik zit bij HI.

Je moet inderdaad flink bijbetalen.. Heel erg jammer.
Ik betaal eerst 9 maanden 20,- per maand, en dan daarna 40,- per maand.
Maar het toestel kostte me dan dus wel 100,- , afzetters :=

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:06

En een beetje jammer want een paar weken geleden was dit nog 70,- :( maarja toen kon ik nog niet verlengen.. Ze worden echt steeds duurder heb ik het idee!!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:09

Maar deze keer was er voor gewaarschuwd...

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:11

@Joyce: wel vreemd, want ik kon wel gewoon mijn nummer houden.. De prijzen bleven dan gewoon hetzelfde..

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:16

Kido schreef:
Maar deze keer was er voor gewaarschuwd...

?

Er werd toch voor gewaarschuwd dat internet duurder zou worden?
Ik vind het raar dat de abbo's hetzelfde blijven maar de toestellen zoveel duurder

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:20

Zo raar is dat toch niet? De toestellen hebben steeds meer te bieden, logisch dat ze duurder worden. :) De S Plus is trouwens minder duur dan de S2 en niet minder goed, ik ben er ontzettend blij mee! Heb liever deze dan de S2 (die mijn pa heeft).

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:24

@Marijke: Je kan wel je nummer behouden als je wilt overstappen (dan moet je oversluitkosten van ongeveer 30 euro betalen voor het behouden van dat nummer). Maar ik zit bij Vodafone en wil bij Vodafone blijven, als je dan gebruik wilt maken van een aanbieding voor nieuwe abonnees, kan je je nummer niet behouden (want dan ben je geen nieuwe abonnee, maar ben je iemand die zijn abonnement verlengt en daar gelden de acties niet voor).

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:28

Ooh, ik snap het, want ik kwam vanaf prepaid af indd :)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:29

Charles schreef:
Zo raar is dat toch niet? De toestellen hebben steeds meer te bieden, logisch dat ze duurder worden. :) De S Plus is trouwens minder duur dan de S2 en niet minder goed, ik ben er ontzettend blij mee! Heb liever deze dan de S2 (die mijn pa heeft).

Het is toch raar dat ze dat ding een paar weken geleden voor dit abbo voor 70,- aanbieden en nu moet je 100,- betalen voor hetzelfde ding :? dat is toch raar

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:33

@Elmira: Met telefoons is het net zoals in de supermarkt, de ene keer is het wasmiddel in de aanbieding en de andere keer de koekjes.

Je moet ook een beetje mazzel hebben met mooie aanbiedingen! En het schijnt ook te liggen aan de inkoopprijs van de telefoons, alle winkels moeten blijkbaar zelf hun telefoons inkopen en hoe meer ze er afnemen, hoe goedkoper ze deze aan de klant aan kunnen bieden.

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:35

Ik heb hem online besteld, dus de inkoopprijs gaat denk ik niet op :)

Ach, ik had stiekem gehoopt dat hij in die weken dat ik moest wachten wat gezakt zou zijn in de prijs, wat ik een logischer gevolg vind. Dat hij dan met 30,- stijgt vind ik gewoon erg jammer, maar het is niet anders!
Morgen of overmorgen komtie :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:36

Ook winkels online moeten zo'n telefoon inkopen! Die krijgen hem echt niet gratis hoor ;)

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-11 22:38

Nee dat snap ik ook wel :+
Maar het is toch niet zo'n rare gedachtegang dat ik dat gehoopt had.. Of niet dan :+