wat is het voor een onzin dat mijn iphone 4 opeens niet meer trilt?
hafjelinger
Geplaatst: 02-10-11 20:13
&#@%^*?~#!!!!!!!!!! Die stomme iTunes is hier echt een flutprogamma!!! Ik wilde wat muziek op de iPod van mijn broetje zetten, dus ik open iTunes, maar ik kan nergens op klikken, ik kan hem niet sluiten, helemaal NIKS.
Iedere keer hetzelfde liedje met dat stomme ding (sorry voor de Applefans)
Nu ga ik toch maar weer opnieuw opstarten, maar daar wordt onze laptop echt niet beter van.
Ik heb ook een vraag. Ik heb net de ipod van mn broertje aangesloten op mijn laptop, omdat hij er nog wat leuke muziek op had staan die ik ook wel op mn eigen ipod zou willen. Ik kan echter de muziek niet van zijn ipod in mijn bibiotheek krijgen. Normaal zou ik het gewoon verslepen, maar dat gaat niet. Iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik het weer goed krijg? Alvast bedankt!
Just_Biancaa
Geplaatst: 04-10-11 17:22
Okee, ik heb een probleempje Ik heb sinds zaterdag mn iPhone, en nu wil ik whatsapp downloaden, betaald enzo, en staat op de telefoon. Ik mn nummer ingevoerd... vraagt ie om een activatiecode, en heb dus al even op internet rondgezocht en daar stond overal dat ik een sms zou moeten krijgen, geen sms niks gehad?
Ook al met een ander nummer geprobeerd (oud blackberry nummer) en daarvan kreeg ik op mn bb wel gewoon de code toegestuurd, maargoed daar heb ik verder niks aan, want moet nu dus mn nummer weer veranderen.
Iemand anders die dit ook heeft gehad? en hoe opgelost? Ik begin me er een beetje aan te irriteren, heb namelijk ook al de optie gedaan van 'Call me' & gevraagd me het opnieuw te verzenden.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Edit; hoop niet dat deze vraag al heel vaak gesteld is, heb namelijk niet het hele topic doorgelezen
Hier ook mensen aan het aftellen tot de nieuwe iPhone 5 of 4s? engadget heeft een liveblog van de conferentie die momenteel bezig is over 't nieuwe spull
Nou mijn iPhone begint kuren te krijgen... Heb de oude 3GS van m'n vriend gekregen (die nu n 4 heeft), maar hij valt zomaar uit. Wordt gloeiend heet, koelt af en daarna gaat ie pas weer aan Niet echt fijn zeg maar. En de ene keer duurt het 5 minuten de andere keer 2 uur En aangezien vriendlief toch een 5 wil, moedig ik hem wel aan desnoods een 4S te kopen en dan neem ik die 4 (van 2 maanden oud) wel