! Uit mijn oude huis, muren rechts zijn ook lila:http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-4 ... os/#foto-5
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Uit mijn oude huis, muren rechts zijn ook lila:
veerledec schreef:Hey, die slaapkamerkleuren komen mij bekend voor! Uit mijn oude huis, muren rechts zijn ook lila:
http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-4 ... os/#foto-5
.
).
. Heb twee collega's die het ook via ML hebben gedaan, en de één was binnen een paar maanden verkocht en de ander binnen twee weken (eind vorig jaar). Het is 'goedkoop' (vergeleken met andere makelaars), en ze bieden dezelfde service als een andere makelaar, alleen doe je zelf de bezichtigingen. Dat is voor ons geen probleem omdat mijn vriend een eigen zaak heeft, en dus eventueel altijd kan. Extra advertenties moet je wat voor bijbetalen, maar de open huizen route is bijvoorbeeld weer gratis.
Ik ga iig alle deurklinken vervangen en de spangnolet van de openslaande deuren. Kan ik altijd later de rest nog doen he?
irmaaatje schreef:Hoi, ik kom zo ineens jullie topic tegen, en dat komt goed uit want sta op het punt om de slaapkamer een opknap beurtje te gaan geven!
Maar ik heb totaal geen idee wat voor een kleur ik het nou zou geven. Hebben jullie misschien nog tips, of ideeën? Ons bed is van hout, en dat hout is onbewerkt. Verder hebben we eigenlijk nog geen spullen voor in de kamer. De vloerbedekking is trouwens heel licht bruin/beige. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen, en anders kan ik ook wel even een fototje maken!
Inge_83 schreef:irmaaatje schreef:Hoi, ik kom zo ineens jullie topic tegen, en dat komt goed uit want sta op het punt om de slaapkamer een opknap beurtje te gaan geven!
Maar ik heb totaal geen idee wat voor een kleur ik het nou zou geven. Hebben jullie misschien nog tips, of ideeën? Ons bed is van hout, en dat hout is onbewerkt. Verder hebben we eigenlijk nog geen spullen voor in de kamer. De vloerbedekking is trouwens heel licht bruin/beige. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen, en anders kan ik ook wel even een fototje maken!
Hoe groot is je kamer?
Heeft het veel of weinig lichtinval?
Wat voor soort bed heb je (strak of met werkjes/motiefjes, grof of juist niet)?
Van wat voor kleuren hou je (fel, rustig)?
Wat wil je met je kamer (alleen slapen, of moeten er ook kasten, een kaptafel, etc. in)?
Hoe is de rest van je huis?
Foto's zijn altijd handig...
.

Wat vind je een mooie kleur? Welke stijl vind je leuk? Ga eens googlen op wat plaatjes (en zet die hier neer
). Dan kunnen we beter helpen meedenken.
Ik vind je bed heel leuk trouwens. 
Ik ben wss achterlijk maar ik snap het niet.