Ik denk dat de gemeente ons verwijst naar de woningstichting, maar die doen er nog niet veel meer aan dan waarschuwen.. Ga denk ik iedere week maar bellen tot ze mij helemaal zat zijn en dan doen ze er misschien iets aan
Bij ons heeft de woningbouw vorig jaar zomer iedereen waarvan de voortuin een oerwoud was een brief gestuurd dat het onderhouden moest worden, anders werd ht gedaan met de kosten voor de huurder Werkte goed
Anoniem
Geplaatst: 25-03-12 14:42
Even heeel erg off topic. Ben met vriendin en paard stukkie wezen wandelen. Ammerstol rond, stukje dijk, Broekse Laantje uit, lol gehad. blij paard en erg braaf, ook toen we 3 motoren op de dijk tegenkwamen, geen gespring of gevlieg. Onderweg veel jong groen gezien.Gaat ineens heel hard allemaal.
Idd, mijn bollen zijn allemaal aan het uitlopen nu het zonnetje er een tijdje door is en een gevulde tulp staat er al zeer mooi bij. Heb net voor mijn verjaardag een nieuwe hortensia gehad dus die is gelijk de tuin in gegaan
Wij zijn schetsen aan het maken. Maar ik weet niet wat leuker is Links boven zit het konijnenhok en daarnaast de garage, die staan er niet op.
Grijs zijn grote antraciet/zwarte 40x60 tegels, geel zijn bakstenen in geel, rood, blauw. Groen zijn bloembakken van gele bakstenen. We delen de tuin op in 2 stukken, waar het grote vlak zit kunnen we afsluiten, zodat we links kunnen zitten en de hond(en) rechts.
Ik ga voor 1 of 4, maar ligt eraan of we genoeg gekleurde stenen hebben. (Mogen namelijk wat nieuwe rest partijen gratis hebben van kennis)
Ik ben zelf niet zo van de kleurrijke verharding dus ik kan je eigenlijk geen advies geven. Ik zie de verharding graag rustig en de kleur door de beplanting
MyWishMax
Geplaatst: 25-03-12 18:06
Urielle schreef:
Ik ben zelf niet zo van de kleurrijke verharding dus ik kan je eigenlijk geen advies geven. Ik zie de verharding graag rustig en de kleur door de beplanting
Daarom doen we stiekem ook veel donkere tegels. Die gekleurde zijn heel licht, beetje pastelkleurig. Alleen anders wordt het een heel groot donker vlak dachten we.
Mootje
Geplaatst: 25-03-12 18:07
Ik zou voor 4 gaan, zeker in combinatie met honden. Op antraciet zie je een stuk minder dan op geel
Ik ben ook helemaal niet thuis geweest. Zijn net terug van dagje circuit in duitsland. Tja vriendlief mag ook af en toe wat hebben natuurlijk haha (en stiekum ik ook...) Van de week een keer foto's plaatsen als ik op tijd thuis ben om wat up to date foto's te maken!
Ik heb alleen de tuinstoelen uit de berging gehaald en de schuifpui open gehad. Ik wil zo graag plantjes kopen heb pas 7 april tijd... Nu hopen op mooi weer, want anders stel ik het weer uit!
Ik vond het ook nogal tegenvallen in de intratuin inderdaad, dacht alleen dat het aan mij lag omdat ik me zo aan het ergeren was aan de drukte daar hahaha
karin1985
Geplaatst: 25-03-12 22:54
nee, het leuke spul komt pas vanaf half april. Ik zit te asen op de surfinia`s en moet dus ook nog even geduld hebben.
Vonnie84
Geplaatst: 26-03-12 03:53
Wij hebben hier hard gewerkt aan een nieuwe grasmat.
Voor de voorjaarsbloeiers zit je toch meestal bij bollen en die heb je allang de grond in gedaan natuurlijk. Misschien voorzaaien binnen? Kun je toch bezig zijn met je tuintje
De niet-winterharde planten kunnen ook pas in mei naar buiten, na de ijsheiligen. Ik zit er om te springen mijn fuchsia Cotton Candy weer naar buiten te kunnen doen, heb er van de week een groot deel van teruggesnoeid en nog komt het ding tot halverwege mijn Amerikaanse koelkast En de vensterbank begint best vol te raken met al die stekjes en zaaisels die uit aan het groeien zijn.
Bij mij is er helaas ook een hoop stuk gegaan met die ene sneeuwbui toen het al warm was geweest, heel zonde.. Ik heb de tuinmeubelen die nog buiten stonden schoongemaakt en ge-olied, kunnen we weer mooi buiten zitten
Wat een verschil Vonnie84 , heel mooi
karin1985
Geplaatst: 26-03-12 09:00
Ik heb gelukkig een moeder met groene vingers en die heeft mij net voor de vorstperiode een aantal jute zakken gegeven en een trap onder mijn hol.
Dus braf mijn hortensia`s in de voortuin ingepakt en ze lopen nu schitterend uit.
Een hele verandering vonnie hopelijk is dat effect ook bij ons straks!
Afgelopen weekend hele tijd bezig geweest in de tijd. Onze achtertuin is nu al wat gezelliger geworden! Voortuin is helemaal leeg, alle planten zijn naar achteren verplaatst... Volgend weekend grasmat omploegen en dan nieuw inzaaien en dan geduld hebben....
Wat leuk Roos, echt een druk weekend gehad dus! Maak je eens foto's?
Destino
Geplaatst: 26-03-12 11:34
Wij zijn ook het hele weekend druk geweest, er is veel achterstallig onderhoud aan het huis en dat moet dus eerst gedaan worden voor we aan de tuin kunnen beginnen. Echter heeft de oude bewoner de schutting donkerbruin geverfd ( ) en moet dat er ook allemaal af voor we verder kunnen met de tuin, dus daar zijn we wel mee begonnen!
Laatst bijgewerkt door Destino op 26-03-12 11:36, in het totaal 2 keer bewerkt