dus zoek uit waar je verzekerd bent

en neem dan contact met hen op. voor mijn part maak je er een ander verhaaltje van om em gedekt te krijgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moirsa schreef:Ik heb dus mijn Iphone 3gs 32 gb!
Helaas heb ik vodafone en is hij T-mobile gesimlocked!
Hij draait op 4.1 en kan dus nog niet gejailbreakt worden! Balen zeg!
manzano schreef:Moirsa schreef:Ik heb dus mijn Iphone 3gs 32 gb!
Jailbreak is iets anders dan je simlock he.
Ariebombarie schreef:Vicky_88 schreef:4.0.1 kan wel unlockef en gejailbreaked worden. 4.0.2 voor zover ik weet nog niet
klopt, maar schijnt dat 4.1 ook al gekraakt kan worden
maar daar is nog geen ultrasn0 voor, dus kan je er nog niet elke willekeurige simkaart in doen.. dusss hou het nog ff bij 4.0.1 zou ik zeggen
Ahtnamas schreef:Mijn Iphone is binnen!
Kan ik hem al aan de computer koppelen zonder dat de simkaart erin zit? (niet dat ik weet waar ik die erin moet stoppen).
Ik verwacht namelijk straks een belangrijk telefoontje dus wil nu even niet mijn simkaart activeren.
manzano schreef:Ariebombarie schreef:
maar daar is nog geen ultrasn0 voor, dus kan je er nog niet elke willekeurige simkaart in doen.. dusss hou het nog ff bij 4.0.1 zou ik zeggen
Overigens wel handig om te weten, want een simlockvrij toestel (los) is veel duurder dan een die geblockt is voor tmobile
Ariebombarie schreef:Ahtnamas schreef:Mijn Iphone is binnen!
Kan ik hem al aan de computer koppelen zonder dat de simkaart erin zit? (niet dat ik weet waar ik die erin moet stoppen).
Ik verwacht namelijk straks een belangrijk telefoontje dus wil nu even niet mijn simkaart activeren.
http://www.leeseerstdehandleiding.nl
manzano schreef:Jantje is een held![]()
Al denk ik dat ik voor een simlockvrije ga met een Hi-abbonnement.
Bij Hi is het internetgebruik nog onbeperkt. Bij Vodafone niet. Op zich is de internetbundel daar ook nog vrij groot, maar met het oog op evt. navigatie enzo is onbeperkt eignelijk wel fijn.... En volgens mij heeft KPN gewoon de beste dekking. Heb tot nu toe nooit problemen.
Ariebombarie schreef:Vicky_88 schreef:4.0.1 kan wel unlockef en gejailbreaked worden. 4.0.2 voor zover ik weet nog niet
Sorriso schreef:Moirsa schreef:Ik heb dus mijn Iphone 3gs 32 gb!
Oh, oliebol, je kan hem dus nog niet gebruiken?
Vicky_88 schreef:Humm vreemd, dan zou je een vodafone (toch?) kunnen contacten wanneer je kaartje geactiveerd wordt. Meestal gebeurd dat binnen een half uur, of soms binnen 2 werkdagen.