Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romyv schreef:voor die wie ging kijken voor de 2de keer: we zijn heeeel benieuwd!! En die een bod had uitgebracht, succes!
nu wordt het echt spanennd, hou ons op de hoogte he!
Ffortuna schreef:Wij hebben vandaag een bod gedaanspannend hoor! En nu afwachten... bod staat tot morgenmiddag.
Romyv schreef:ow sorry hahaha ik las het wel maar had even geen zin om terug te gaan en je nick te kopieren (ben zwaar dislexisch dus overtype is een kriem haha)
Heb je al een tegenbod gehad!?
ah, er zijn mensen in mn omgeving die roepen dat ik er nog meer dan 5.000 euro af had moeten halen in de onderhandelingen.. echt irritant! Dat kon gewoon!! GRR
GamblersCup schreef:Relaxed: ik weet dat het onmogelijk is je huis ten alle tijden tip top in orde te hebben, maar ik zou een huis verder kijken als ik er niet vlot terecht kan voor een bezichtiging. Ik hoop niet dat je daardoor potentiele kopers misloopt!
GamblersCup schreef:Relaxed: ik weet dat het onmogelijk is je huis ten alle tijden tip top in orde te hebben, maar ik zou een huis verder kijken als ik er niet vlot terecht kan voor een bezichtiging. Ik hoop niet dat je daardoor potentiele kopers misloopt!
Romyv schreef:verkooptips: mensen willen licht, ruimte en een neutraal beeld hebben zodat ze zelf hun meubels en dingentjes erbij kunnen bedenken.. Beter iets te leeg dan iets te vol! Zorgen dat het fris ruikt en toont maakt ook een wereld van verschilKortom, standaard tips haha wat ik heel belangrijk vond aan een huis dat de muren al gestuced waren, de badkamer, wc's en keuken op elkaar af gestemt waren en geen gekke kleuren hadden ofzo. Je ziet ook dat die huizen die direct bewoonbaar zijn (dus waar je niet nog alles aan moet doen) veel harder lopen hier!!!!
Brainless schreef:Mijn huis ziet er ook altijd uit als een paleisje.
Met 3 honden, 2 katten, 3 kids (vaak met meerdere vriendjes) en waar iedereen de hele dag in en uit loopt.
Dat is toch niet zo moeilijk..
beccy schreef:Brainless schreef:Mijn huis ziet er ook altijd uit als een paleisje.
Met 3 honden, 2 katten, 3 kids (vaak met meerdere vriendjes) en waar iedereen de hele dag in en uit loopt.
Dat is toch niet zo moeilijk..
zag in je profiel wel dat je 'huisvrouw'bent..ik werk fulltime en dan ook nog onregelmatig. Mijn vriend idem. en dan heb ik natuurlijk mijn knolllie nog.