tamary schreef:Schaduwdoek of partytent als zonwering aan die kant?
Het is de bovenverdieping, dus dat is wat lastig. Maar aan de binnenkant zitten wel gewoon rolgordijnen hoor, die heb ik dan ook dicht, maar het blijft een "zolderverdieping" waar gewoon de hele dag aan alle kanten en bovenop zon op staat (vrijstaand pand ook), met meerdere dagen 30 graden is het dan echt niet koel te houden, behalve misschien met een goede airco of dure rolluiken aan de buitenkant, maarja budget enzo haha.
Ik zelf vind het echt heerlijk als het een graadje of 25 in huis is, dus die 2 weken per jaar dat we 30 graden in Nederland hebben puf ik dan wel uit. Het is nu echt net pech dat het zo warm word als die mensen komen.
Morgen een relatief zuinige aircooler van mp ophalen voor €25, duimen dat het een beetje werkt.
Citaat:Ja de service fee die gasten betalen vind ik echt erg hoog bij Airbnb.
Klopt, behoorlijk zonde, maar heb nog geen ander/fijner verhuurplatform gevonden, airbnb is toch wel veel gebruikt en heel geschikt hiervoor. Maar ja, hun fee is absurd hoog. Durfde mijn huis ook niet voor te veel er op te zetten, omdat het met fee anders wel hele hoge bedragen werden.