imd, wij hebben zulke stoelen, maar dan de iets duurdere versie. Wij zijn beiden niet de lichtste
, maar het verbaasd me hoe goed ze blijven
Het nadeel is wel dat als er visite is, deze stoelen lijken uit te lokken tot 'wippen' en zelfs daarbij blijven ze goed
Rebecca, kijk uit he, jij hebt het geld al uitgegeven voordat je het binnen hebt.......
Maar dat klinkt wel goed. Ik ga ze gewoon eens goed uitproberen denk ik, kan dan altijd nog zien wat ik doe...
) doen.. Half uur fietsen zou ik dan niet erg vinden, maar neem aan dat dit met de auto is? Maar als je daar geen behoefte aan hebt, zou ik zeggen doen! Ligt er ook wel aan hoe close je bent, als je graag iedere dag bij elkaar over de vloer komt is het weer anders dan wanneer je 1x per 2 week afspreekt en verder veel belt oid. 
)
, bij nader inzien is het een erg zwak gestel eronder. Deze gaat mee maar op de poezenkamer , wil wat meer kwaliteit nu
En hoezen erg handig , zijn meerdere keren al de was ingeweest!.

? Mooi huis hoor!
De rest staat in een kasje gelukkig. Ik heb ook vetplantjes staan, 2 stuks, en daar blijft ie gelukkig wel vanaf. Misschien zware potten ipv iets in een vaas doen?