imd, wij hebben zulke stoelen, maar dan de iets duurdere versie. Wij zijn beiden niet de lichtste

Rebecca, kijk uit he, jij hebt het geld al uitgegeven voordat je het binnen hebt.......

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Izmir_Condor schreef:[naam] schreef:Droomhuis kent geen grenzen
Kentaro het komt bij bewindvoerder binnen, blij dat ik die heb
(nu ik het zeg die weet het nog niet even mailen
)
Stille meelezer meldt zich even!
[naam], wij hebben bij de Wehkamp afgelopen december deze bank gekocht:
http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=532764&Ntt=vicenza&PI=0&PrI=0&Nrpp=96&Blocks=0&View=Grid
Super fijne, mooie bank. Dinsdagavond besteld en woensdag hadden we 'm in huis. Klein risico gezien we niet konden proefzitten, maar hij zit heerlijk. (Het hoekje al helemaal, vriendlief hoeft niet eens te proberen daar te gaan zitten, MINE!)
Fijn, neutraal kleurtje is het ook.
Dus, dat wilde ik even zeggen.![]()
*kruipt weer onder meeleessteen*
Izmir_Condor schreef:[naam] schreef:Oh die is mooi zeker met die grote poten , je woont naast de buren ik denk niet mijn buren? Anders kwam ik wel even zitten
Ik denk dat Heerenveen - Zuid-Limburg een te flinke reis is voor je, maar hey, als je wil kom je maar langs.
En anders moet je me maar op mijn lieve blauwe ogen vertrouwen.(mocht je voor deze willen gaan uiteraard
) Hij is overigens best vaak in de aanbieding, in december hebben wij 'm voor deze prijs gekocht, toen was ie een tijdje weer 749,- en nu issie weer in de aanbieding.
Edit: En nu ik toch bezig ben, ook deze bank:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90242863/
zit erg lekker. Heb er ook een aantal keer op geslapen en das ook wel fijn.
Shivatjuh01 schreef:Leuke bank hierboven, gezellig ingericht ook!
Rebecca misschien eens bij Leenbakker gaan kijken als je die in de buurt hebt. Ik heb mijn bank daar zelf samen gesteld. Van de Valencia serie. Die serie is vaker in de aanbieding en je kunt m zo groot en duur maken als je zelf wil. Ook kleur en stofkeuze helemaal naar wens. Echt fijn!
En moodboards, fijn he! Dat doe ik nu nog altijd, terwijl ik al ver klaar ben