Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:21

Precies! Als het je droomhuis is, is een half uurtje niets!!

imd, wij hebben zulke stoelen, maar dan de iets duurdere versie. Wij zijn beiden niet de lichtste :o , maar het verbaasd me hoe goed ze blijven :D Het nadeel is wel dat als er visite is, deze stoelen lijken uit te lokken tot 'wippen' en zelfs daarbij blijven ze goed :+

Rebecca, kijk uit he, jij hebt het geld al uitgegeven voordat je het binnen hebt....... }> :')

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 12:25

Ik ben ook niet de lichtste en krijg nogal wat mensen over de vloer die dat ook niet zijn :)) Maar dat klinkt wel goed. Ik ga ze gewoon eens goed uitproberen denk ik, kan dan altijd nog zien wat ik doe...

Een half uur is op zich te overzien inderdaad, maar ik vind het persoonlijk ook wel erg lekker om op de fiets naar mn vriendinnen te kunnen, kun je nog eens een wijntje (of meer :Y) ) doen.. Half uur fietsen zou ik dan niet erg vinden, maar neem aan dat dit met de auto is? Maar als je daar geen behoefte aan hebt, zou ik zeggen doen! Ligt er ook wel aan hoe close je bent, als je graag iedere dag bij elkaar over de vloer komt is het weer anders dan wanneer je 1x per 2 week afspreekt en verder veel belt oid.

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:34

Droomhuis kent geen grenzen :)

Kentaro het komt bij bewindvoerder binnen :') , blij dat ik die heb :') (nu ik het zeg die weet het nog niet even mailen :)) )

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:45

-
Laatst bijgewerkt door Condor op 21-09-23 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:47

Izmir_Condor schreef:
[naam] schreef:
Droomhuis kent geen grenzen :)

Kentaro het komt bij bewindvoerder binnen :') , blij dat ik die heb :') (nu ik het zeg die weet het nog niet even mailen :)) )

Stille meelezer meldt zich even!

[naam], wij hebben bij de Wehkamp afgelopen december deze bank gekocht:

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?ArtikelNummer=532764&Ntt=vicenza&PI=0&PrI=0&Nrpp=96&Blocks=0&View=Grid

Super fijne, mooie bank. Dinsdagavond besteld en woensdag hadden we 'm in huis. Klein risico gezien we niet konden proefzitten, maar hij zit heerlijk. (Het hoekje al helemaal, vriendlief hoeft niet eens te proberen daar te gaan zitten, MINE! ~~}> )

Fijn, neutraal kleurtje is het ook.

Dus, dat wilde ik even zeggen. :D

*kruipt weer onder meeleessteen*

Oh die is mooi zeker met die grote poten , je woont naast de buren ik denk niet mijn buren? Anders kwam ik wel even zitten :')

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 15:52

-
Laatst bijgewerkt door Condor op 21-09-23 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 16:31

Izmir_Condor schreef:
[naam] schreef:
Oh die is mooi zeker met die grote poten , je woont naast de buren ik denk niet mijn buren? Anders kwam ik wel even zitten :')

Ik denk dat Heerenveen - Zuid-Limburg een te flinke reis is voor je, maar hey, als je wil kom je maar langs. :D
En anders moet je me maar op mijn lieve blauwe ogen vertrouwen. }> (mocht je voor deze willen gaan uiteraard :D) Hij is overigens best vaak in de aanbieding, in december hebben wij 'm voor deze prijs gekocht, toen was ie een tijdje weer 749,- en nu issie weer in de aanbieding. :D

Edit: En nu ik toch bezig ben, ook deze bank:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90242863/
zit erg lekker. Heb er ook een aantal keer op geslapen en das ook wel fijn.

Is wel het uiterste gelijk :')

Zus stuurde deze :

http://www.home24.nl/roomscape/hoekbank ... cht-rechts

Straalt ook wel wat uit :P

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 16:35

-
Laatst bijgewerkt door Condor op 21-09-23 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 16:36

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 21:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 22:31

Heb nu ook een ikea bank , hij was gratis van MP met fauteuil en thuisgebracht voor noppes. Ging op de armleuning en zakte erdoor _O- , bij nader inzien is het een erg zwak gestel eronder. Deze gaat mee maar op de poezenkamer , wil wat meer kwaliteit nu := En hoezen erg handig , zijn meerdere keren al de was ingeweest!.

Toch vind ik zonder verwisselbare ook erg mooi

Eens verder met mijn paint prutsel moodboard vond ik erg fijne tip!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 00:12

Die bank als Marley hebben wij ook gekocht zojuist :) 3 zits met chaise longe.

Moet zeggen heb ook al eerder Ikea gehad maar deze is een stuk steviger!

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 11:54

Leuke bank hierboven, gezellig ingericht ook!

Rebecca misschien eens bij Leenbakker gaan kijken als je die in de buurt hebt. Ik heb mijn bank daar zelf samen gesteld. Van de Valencia serie. Die serie is vaker in de aanbieding en je kunt m zo groot en duur maken als je zelf wil. Ook kleur en stofkeuze helemaal naar wens. Echt fijn!

En moodboards, fijn he! Dat doe ik nu nog altijd, terwijl ik al ver klaar ben :')

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 12:05

Shivatjuh01 schreef:
Leuke bank hierboven, gezellig ingericht ook!

Rebecca misschien eens bij Leenbakker gaan kijken als je die in de buurt hebt. Ik heb mijn bank daar zelf samen gesteld. Van de Valencia serie. Die serie is vaker in de aanbieding en je kunt m zo groot en duur maken als je zelf wil. Ook kleur en stofkeuze helemaal naar wens. Echt fijn!

En moodboards, fijn he! Dat doe ik nu nog altijd, terwijl ik al ver klaar ben :')

Ging dat over mijn post? O:)

Zo ja, dat is eigenlijk al een oude foto, heb inmiddels al een nieuwe kast en eettafel, mag ik die hier showen? :D

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 12:19

Ja dat ging over jou hihi, ja laat maar zien! Altijd leuk :D

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:22

Gave bank Izmir! En ik vind 't ook leuk ingericht inderdaad, benieuwd naar hoe het nu staat!

Wij hebben net even besproken hoe we de woonkamer willen inrichten aan de muur, over 2 weken housewarming dus het moet een beetje af eigenlijk. Nu is er een muur waar we beiden geen idee hebben wat leuk is, hebben jullie wellicht nog ideeën? Zoals je kan zien zit er een moeilijk stopcontact en verwarming. Links staat een 2x4 expedit, maar die kan eventueel weg. Aan de rechterkant zit de oude deurpost (en-suite, dus deze gebruiken we niet), waar dus een kast in staat.

Afbeelding

Beetje provosorisch staat de TV nu nog dus (tv kun je t eigenlijk ook niet eens noemen :') ). We zaten te denken om misschien zo'n heel eenvouding tafeltje over de verwarming te zetten, een soort van 'n' vorm zegmaar (voorbeeld: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/23 ... 935004.jpg). Die vensterbank die er nu boven zit uit slopen.
Dan misschien van dat tafeltje een soort eenvoudige vakkenkast maken, met een vak voor de TV die dan heel strategisch voor het stopcontact zou kunnen staan O:) Maarja, dan heb je wel 3 kasten naast elkaar. De expedit er dan maar uit? Of iets heel anders?

Aan de muur ertegenover komen twee foto vergrotingen te hangen, we zijn allebei een half jaar naar het buitenland geweest dus daar de mooisten van. Maar deze muur is echt een drama, vind ik :o

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:31

Lastig plekje! Dat idee van dat 'tafeltje' over de verwarming heen vind ik wel heel gaaf!

Misschien dat je er dan een soort van 'letterbak' boven kan maken met inderdaad ruimte voor de tv erin.
En in de andere vakjes kun je dan nog leuke aankleding zetten. Voorbeeld

En dan allemaal uit het zelfde hout. Als je tenminste creatief bent, of een creatief iemand hebt hihi. En ik zou dan inderdaad de expedit daar weghalen, anders wordt het er erg vol en druk denk ik.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:42

-
Laatst bijgewerkt door Condor op 21-09-23 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:43

Zie ik daar een piano <3 ? Mooi huis hoor!

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 13:51

-
Laatst bijgewerkt door Condor op 21-09-23 14:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 14:45

Zijn er hier nog meer mensen met katten? Kwa platen en decoratie vind ik het erg lastig kiezen, helemaal nadat 2 vazen uit de vensterbank lagen.. Iemand met kat-proof ideeën?

Wij hebben ook zelfgemaakte meubels van steigerhout, hier kun je de tafel en salontafel (een beetje) zien. Erg leuk om te doen en onwijs stevig :)

Afbeelding

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 14:47

Izmir, wat een drama!!! Hoop dat jullie er wel goed samen over kunnen praten?! Zoiets heeft zo'n mega impact! :(:)
Maar wel een heel leuk huis zo!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 14:47

Oh wat naar Izmir! Kan me voorstellen dat het dan een raar gevoel geeft in je huis.. Hoop dat je je snel weer thuis&veilig voelt! Mooie tafels hebben jullie gemaakt!
Marjolein, ook al zulke mooie steigerhoutspullen! Leuk hoor. Onze kat gooit ook dingen uit de vensterbank. Heb daar mn groentetuin-voorzaaisels staan dus hij gooit de avocado steeds om, en heeft 2 tomaten opgegeten _-:( De rest staat in een kasje gelukkig. Ik heb ook vetplantjes staan, 2 stuks, en daar blijft ie gelukkig wel vanaf. Misschien zware potten ipv iets in een vaas doen?

Shiva, zoiets was het idee inderdaad! Vinden we beiden erg leuk, dus met een beetje mazzel wordt het zo iets. Ben zelf wel redelijk handig en heb een heule handige papa, dus da's fijn :) We hebben net toevallig ook in de schuur de deur gevonden van de deurpost waar die kast in staat. Het idee is nu om die deur er weer in te zetten, plankjes te maken en dat als dichte kast te gebruiken. Dichte kastruimte hebben we niet zoveel namelijk. Wel een boekenkastwand in de eetkamer, dus dat is genoeg. Ik word hier ook helemaal enthousiast van, bedenken hoe het gaat worden! :D

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 16:15

Even ego vanaf mijn telefoon hoor ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uiteraard komt er nog een tegelwandje achter, moeten we nog even iemand voor vinden :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 16:17

Mooi geworden!