Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DebGizmo schreef:Lizzle schreef:Voor de hoogvlietklanten: neem kooppunten! Nergens krijg je 6% rente, en kan je een buts geld opnemen als je het nodig hebt.
Dat doe ik ook vaak als ik het kan missen, en zodra ik dan financieel t ff nodig heb, doe ik daar boodschappen met die kaart en hoef ik 'niks' te betalen. Ideaal
millennium schreef:En nog begrijp ik niet helemaal hoe kooppunten werken. Blond. ..
Sonja_vR schreef:4 % instant rente , gaat je bij de bank niet lukken...
Stel dat je een jaar lang koopzegels spaart en je levert ze in... stel dat je voor 50 euro wekelijks boodschappen doet met zegels Dat is 2600 euro, 260 euro tegen 4 procent dus dan heb je een spaarpotje van 270,40.
Tis geen geld om van te gaan rentenieren, maar wel een leuk centje extraatje wat je vrij ongemerkt bij elkaar spaart tegen een leuke rente.
millennium schreef:Sonja_vR schreef:4 % instant rente , gaat je bij de bank niet lukken...
Stel dat je een jaar lang koopzegels spaart en je levert ze in... stel dat je voor 50 euro wekelijks boodschappen doet met zegels Dat is 2600 euro, 260 euro tegen 4 procent dus dan heb je een spaarpotje van 270,40.
Tis geen geld om van te gaan rentenieren, maar wel een leuk centje extraatje wat je vrij ongemerkt bij elkaar spaart tegen een leuke rente.
Maar dan heb je maar €10,40 gespaard?