Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:Oké, misschien niet meer altijd, maar het is ook geen vast gegeven dat je voor een gefinancierd toestel net zoveel betaald als een los toestel. En je moet die BKR registratie niet bagatelliseren.
Overigens is één specifiek voorbeeld zoals jij geeft niet maatgevend voor de algemene tendens. En er zijn nog heel veel meer factoren die in het geheel meespelen, maar dan ga ik veel te diep in op het financiële plaatje en keuzes in bedrijfsvoering om dat uiteen te zetten en te verklaren.
baudyh schreef:Als je 1000 euro rood mag staan bij de bank is dat ook geregistreerd bij BKR.
Ik ga geen huis kopen dus vind het niet erg.
Warboel schreef:ja dat viel me op de foto's op, maar in het echt viel het me reuze mee!:) en Qua portret functie hoop ik ooit dat er nog eens een update komt zodat ik er ook foto's van de pony mee kan makenTech21! Alleen de randen zijn niet helemaal doorzichtig, maar zijn wel goede hoezen![]()
Ik vind m wel leuk, maar hij valt me wel een beetje tegen. iPhones zijn altijd zo elegant, vind de Xr erg lomp ogensowieso die dikke rand van het LCD paneel naast het OLED van de Xs/Max. En dat de lightning poort niet de kleur van de behuizing is vind ik erg jammer! En dat je de portretfunctie alleen op gezichten kan gebruiken. Maar verder is het een hele prima telefoon! Camera is hartstikke goed
scherm valt ook niet tegen ondanks dat het geen full HD is. Ik ben super benieuwd naar de gele
Chantaliiejj schreef:Kom even binnen vallen met een vraag, misschien dat deze vraag al een keer gesteld is. Ik heb een Iphone SE en sinds de nieuwe update van ios 12 is mijn iphone al een paar keer uit het niks uitgevallen. Terwijl mijn batterij nog 60 procent of meer was, iemand die dit ook eens heeft gehad?
Kido schreef:Baudyh heb je de post.nl app niet op de je telefoon?
Dan zie je de tijds blokken waarnemer ze komen best handig.
Kido schreef:Chantaliiejj schreef:Kom even binnen vallen met een vraag, misschien dat deze vraag al een keer gesteld is. Ik heb een Iphone SE en sinds de nieuwe update van ios 12 is mijn iphone al een paar keer uit het niks uitgevallen. Terwijl mijn batterij nog 60 procent of meer was, iemand die dit ook eens heeft gehad?
Heb je al gekeken naar je batterij percentage kan zijn dat je batterij op is.
(Instellingen batterij en dan batterij conditie)
En als hij dan dus als op op een speciale modus met piek prestaties staat is je batterij echt op
Chantaliiejj schreef:Maximumcapaciteit staat nu op 88 procent.