Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dees schreef:Ik zit bij Tibber, straks ook met gas. Voorheen zat ik bij ANWB.
Ik vind de app van Tibber erg onhandig, ik zit dan ook niet te wachten op allerhande extra tools en snufjes.
verootjoo schreef:Ik zie deze pieken anders niet hoor.
Prijsplafond geldt niet voor dynamisch, die prijzen hebben altijd onder het prijsplafond gezeten. Energietoeslag geldt ook niet voor iedereen.
Belasting wel, maar vanaf wanneer is dat? Ik zie in mijn app geen verhoging van de belasting.
Nielojram schreef:Ik heb nu al 2 jaar de ANWB als nuts-bedrijf. Ik heb een huurwoning, geen zonnepanelen. Ik betaal meer dan mijn app aangeeft, dynamisch contract, heb de afgelopen 2 jaar dik €300 terug gekregen. Twee jaar geleden een nieuwe cv-ketel, voor de rest is mijn hokje goed geïsoleerd.
Ben sinds een maand of wat helemaal bezig met de uurtarieven, dus de vaatwasser aan op die momenten, op zondag ben ik aan de poets, en dan is staan de tarieven altijd in de min( wasmachine en droger worden dan aan het werk gezet) en sinds een week of 2 staat dit in mijn app:
[ [url=m/O4N3tl.png]Afbeelding[/url] ]
Hoe dan? Is er iets veul duurder geworden?
Dees schreef:Je rekent bij Anwb ook gewoon af wat je verbruikt. Alleen wat later dan bij Tibber. Ook bij Anwb betaal je gewoon hun inkoopprijs met ietsie opslag, net zoals bij Tibber.
carika schreef:Nielojram schreef:Ik heb nu al 2 jaar de ANWB als nuts-bedrijf. Ik heb een huurwoning, geen zonnepanelen. Ik betaal meer dan mijn app aangeeft, dynamisch contract, heb de afgelopen 2 jaar dik €300 terug gekregen. Twee jaar geleden een nieuwe cv-ketel, voor de rest is mijn hokje goed geïsoleerd.
Ben sinds een maand of wat helemaal bezig met de uurtarieven, dus de vaatwasser aan op die momenten, op zondag ben ik aan de poets, en dan is staan de tarieven altijd in de min( wasmachine en droger worden dan aan het werk gezet) en sinds een week of 2 staat dit in mijn app:
[ [url=m/O4N3tl.png]Afbeelding[/url] ]
Hoe dan? Is er iets veul duurder geworden?
Is dit niet gewoon gebaseerd op seizoenen? Dat je verbruik in de herfst stijgt en in de winter piekt om vervolgens weer te dalen ?
8nnemiek schreef:Dees schreef:Je rekent bij Anwb ook gewoon af wat je verbruikt. Alleen wat later dan bij Tibber. Ook bij Anwb betaal je gewoon hun inkoopprijs met ietsie opslag, net zoals bij Tibber.
Ik dacht dat je bij anwb vooraf een vast bedrag betaalt wat aan het eind van het jaar verrekend wordt, of is dat nu niet meer?