Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Het huis waar we vandaag de voorkeur voor hadden is echt gigantisch, en dat binnen ons budget!
We zijn nu even van ons stuk gebracht, want als we vandaag niet door die andere makelaar gebeld waren hadden we het wel geweten! En nu is het dus kiezen voor een fantastisch ruim huis met grote tuin in een onwijs mooie wijk in een dorp verderop, of voor een stuk kleiner en minder mooi huis met kleinere tuin in het huidige dorp waar we graag wonen in een wijk die wel oke is maar wel richting/ naast de verkeerde wijk ligt..
De meningen zijn nu dus verdeeld, ik kies voor het mooie ruime huis met enorme tuin, mn vriend voor het huidige dorp
@madelonsunny en xMayo, gefeliciteerd!!
@booo, zit er boven aan de trap geen deur? De huizen met trap in de woonkamer die wij bekeken hebben hadden de deur boven aan de trap zitten.
SpeechLess schreef:Ik wil me hier ook melden. Wellicht komt er af en toe info langs waar we wat aan hebbenWij zijn rustig aan aan het kijken voor ons eerste koophuis. We hebben 2 huizen bezichtigd (die het toch niet helemaal waren) en morgen gaan we naar 2 huizen die open dag hebben.
Hoe doen jullie dat eigenlijk na een bezichtiging, laat je dan ook de makelaar weten als je geen interesse meer hebt of alleen als je wel interesse hebt?
LinsxDot schreef:Ik kreeg net een email van de eerste makelaar waar we ons huis bij zouden verkopen. Ze wilde toen zo laag gaan dat ik af heb gehaakt. Maar wel fijn gevoel bij haar had. Nu mailde ze dat de marktwaarde is gestegen en ze 2 dezelfde appartementen binnen week verkocht had. En veel mensen teleur heeft moeten stellen door dat het alweg was of wij toch nog intresse hadden voor hogere prijs! Zou toch gaaf zijn hogere prijs en binnen sowieso maand verkocht
anjali schreef:LinsxDot schreef:Ik kreeg net een email van de eerste makelaar waar we ons huis bij zouden verkopen. Ze wilde toen zo laag gaan dat ik af heb gehaakt. Maar wel fijn gevoel bij haar had. Nu mailde ze dat de marktwaarde is gestegen en ze 2 dezelfde appartementen binnen week verkocht had. En veel mensen teleur heeft moeten stellen door dat het alweg was of wij toch nog intresse hadden voor hogere prijs! Zou toch gaaf zijn hogere prijs en binnen sowieso maand verkocht
Ja,de prijzen stijgen nog steeds en er is steeds minder aanbod.Maar als verkoper wil je vaak ook wel zekerheid.Dus speculeren op de marktwerking is echt gokken,en vaak heb je zelf al een andere woning? Succes allemaal!
Booooo schreef:Happinez: Daarom haat ik het als een woning open dag heeft. Er word dan vaak boven de vraagprijs verkocht.