Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

haren valt an soch mee buiten de rui om... maar het bijkomende vuil van een reu (dus kleedjes op de zitting) en al het zand tussen en onder de kussens en het kwijl....Shivatjuh01 schreef:[naam] schreef:Sonja , ja ik ga veel proefzitten. Locale meubelboulevard af strunen , wil graag een bank die 10 jaar meegaat en kwaliteit heeft . Dan maar wat meer voor max 600 ongeveer moet er wel wat zijn , en als het mooie hoekbank is dan kan ik nog wel wat hoger gaan.
Een advies, geen seats en sofa's bijvoorbeeld. Zooo veel klachten, ik en mensen persoonlijk die er problemen mee hadden. Kregen al een kapotte bank geleverd en mochten m daarna ook nog zelf terug brengen.
Ik heb zelf een bank van Leenbakker, samengesteld en inderdaad een hoek gekozen. Ben er tevreden mee!
Alleen schuift ie af en toe uit elkaar, maar ik ben nog steeds te lui geweest om daar een oplossing voor te maken
Je hebt em ook in een hoekuitvoering voor iets van 600euro
Rebecca schreef:Ik vind leder wel mooi , maar op oog met poezen die vaak tappen (melken? , ik noem het tapdansen) is dat geen doen. Mijn lederen bank in begin had kleed erover maar ik koop dan niet voor spek en bonen die bank..

kunnen we daar ook lekker zitten.
, neem aan dat je wat anders bedoeld
altijd leuk die auto correct..

) om verschillende 'moodboards' t maken?
Nog makkelijk een digitaal mood board 
kohtje schreef:Het huis van mijn dromen gezien maar een grote maar, het ligt 30 minuten van mijn beste vriendin vandaan.
Ik wil richting Veluwe juist voor de gezelligheid.
Heel moeilijk dit.