Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar we zullen zien. Eigenlijk doe ik altijd de 1e bezichtigingen bij een woning, maar of dat bij dit huis zo verstandig is
rowo schreef:Jeetje wat een huizenDat met die detailfoto's vind ik niets.... maar goed, das ieder zijn ding.
En er wordt zo mooi gezegd dat de makelaar artistiek is geweest, maar dat wordt gewoon gedaan door een fotograaf
Nou ik zag zojuist wel de eerste aanvraag voor een bezichtiging in de mail staan voor het huisje waar we mee bezig zijn

maar misschien spreekt dat de mensen die in die prijsklasse kijken wel aan?
bij ons zijn weinig mooie detailfotos te maken van het huis

Wordt nog een verrassing tegen de tijd dat ik het ga uitpakken!
Ik denk dan altijd maar dat het mensen met veel doorzettingsvermogen zijn, die hier gaan zitten zoeken tot ze er bij neer vallen. Hier moet zo iemand toch maar 318 pagina's door worstelen. Het kan ook via marktplaats komen. Ik check mezelf regelmatig via wieowie.nl. En ik twitter om die reden dus niet.
idefix4 schreef:Stybba: Zo'n huis is pas leuk als je daar ook een goede poetshulp en butler hebt lopen. Ja toch? En die heb ik niet. Dan maar liever wat kleiner, zodat ik ook eens van het mooie weer kan genieten!
(schoon) ouders mogen gratis komen wonen als ze zorgen dat het huis schoonblijft en de tuin netjes