[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mootje

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:27

We gaan toch niet muggenziften hè >;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:28

Mootje schreef:
We gaan toch niet muggenziften hè >;)

Wie ik? :D :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:28

Ja, jij :))

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:29

AAAHH... doe ik dat? Nee toch? :Y)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:31

Je voelde je wel aangesproken :P
Morgen wordt dus de bezichtiging van de andere geïnteresseerden ingepland? Nog geen man overboord toch, aangezien je zo'n soort huis mi niet na een bezichtiging wilt kopen...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:32

En volgens mij weet ik wie ze zijn en voor het geld wat die kunnen besteden hebben ze dit huis iig niet klaar :o
En idd nog geen man overboord. Beste zou zijn dat er heel veel bezichtigingen komen en ze allemaal afhaken :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:33

Haha, inderdaad :')

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:34

Ik ben slecht.... :o Maar we zullen zien. Eigenlijk doe ik altijd de 1e bezichtigingen bij een woning, maar of dat bij dit huis zo verstandig is :D

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:35

rowo schreef:
Jeetje wat een huizen :+ Dat met die detailfoto's vind ik niets.... maar goed, das ieder zijn ding.
En er wordt zo mooi gezegd dat de makelaar artistiek is geweest, maar dat wordt gewoon gedaan door een fotograaf :+

Nou ik zag zojuist wel de eerste aanvraag voor een bezichtiging in de mail staan voor het huisje waar we mee bezig zijn :\

nou ja het is wel de keuze van de makelaar om foto's te plaatsten waar er amper wat van het huis te zien is.

ow das balen, hopen dat ze een veel lager bod doen dan die van jullie, dan worden ze misschien happiger.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:38

Balen mandy! Zou gewoon wel de bezichtiging doen hoor beetje negatieve dingen aandragen :)
Spannend allemaal hoor! Hoe mee bezichtigingen hoe langer de verkopende partij natuurlijk wacht met een leuk tegenbod voor jullie..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:38

Haha Rowo, Als ik jouw baas was zou ik de bezichtiging niet door jou laten doen :+
Toch soort van belangenverstrengeling!

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:39

Oja die detail foto's vind ik ook niet wat :+ maar misschien spreekt dat de mensen die in die prijsklasse kijken wel aan? :P bij ons zijn weinig mooie detailfotos te maken van het huis :+

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:40

Ach, wat dat betreft ben ik zakelijk genoeg in gesteld. Maar denk idd dat ik deze beter uit kan besteden.

@ Fokfanaat: wij als kantoor bepalen niet wat er geplaatst wordt aan foto's. Dat doet de verkoper zelf. Althans bij ons.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:40

detailfoto's erbij tuurlijk, maar in dit geval zijn er van keuken en woonkamer geen gewone fotos'n geen iedee hoe het eruitziet

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:41

bij mij deed de makelaar dat. die weet beter wat mensen willen zien dan ik.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:42

Tja, wij adviseren erin. Maar als mensen een bepaalde foto persé wel of niet willen, dan is dat aan hun en niet aan ons.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:43

Gelukkig zijn er nog net wel plattegronden bijgevoegd! De maten kun je wel alleen lezen met een vergrootglas :+
Aan de ene kant snap ik het wel, want je zet je hele hebben en houden op het internet, maar of je hiermee je huis in deze tijd (snel) verkoopt....

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:44

Jammer rowo, het is idd hopen dat ze afhaken :j

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:44

Een heel schappelijk bod Rowo! En idd begrijp ik ook wat je uit wil bouwen. Er moet echt veel aan gebeuren. Ik zie dat het verwarmd wordt dmv gaskachels. Mijn lief is vrij handig. Hier hebben we dus inmiddels wel CV. Want gaskachels is doffe ellende!

Manzano: Balen joh, dat het stucwerk zo tegenzit!

Rowo: Ben heel benieuwd en haha, wat een lolbroeken daar op kantoor. Ik dacht al: Da's een goed bedrijf. :')

Nicolletje: Da's al een hele verandering en herkenbaar! Een doos met spullen voor de vakantie kwijt. Ik dacht dat dat alleen hier maar kon! Al valt het hier nog mee hoor. De meeste spullen kan ik nog wel vinden, maar sommige dingen heb ik vorig jaar een heel logische naam gegeven en ik zou niet weten wat het is! :D Wordt nog een verrassing tegen de tijd dat ik het ga uitpakken!

Stybba: Ik zou nooit meer een tuin om het zuiden willen. Veel te heet. Zoals je het omschrijft, klinkt het heel erg goed! Ben benieuwd naar het verloop.

Nicolletje: Bokt is gewoon een grote etalage, dus idd, oppassen wat je er neer zet. :j Ik denk dan altijd maar dat het mensen met veel doorzettingsvermogen zijn, die hier gaan zitten zoeken tot ze er bij neer vallen. Hier moet zo iemand toch maar 318 pagina's door worstelen. Het kan ook via marktplaats komen. Ik check mezelf regelmatig via wieowie.nl. En ik twitter om die reden dus niet. :+
Als ze hier willen inbreken, help ik zoeken. :')

Mootje: Da's heel artistiek. Mss ook een beetje om inbrekers niet te veel te informeren over wat er allemaal staat?

Stybba: Zo'n huis is pas leuk als je daar ook een goede poetshulp en butler hebt lopen. Ja toch? En die heb ik niet. Dan maar liever wat kleiner, zodat ik ook eens van het mooie weer kan genieten!

Mootje: Die plattegronden kan je gewoon vergroten hoor. ;)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:46

Idefix, weet ik maar vergroot kan ik het nog niet lezen. Jij wel?

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:47

tja een huis van 2 miljoen, daar zal sowieso wel wat te halen zijn. foto's online of niet...

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:50

's morgens na 2 koppen koffie en het schoonmaken van mijn bril, wil het nog wel eens lukken. :D

Absoluut, maar dan hoef je dat nog niet op Funda te promoten toch? Het lijkt me dat de verkopers zelf gevraagd hebben om het niet te veel in beeld te brengen. Iemand die interesse heeft, kan altijd nog gaan kijken toch? Dan weten ze in elk geval wie er is gaan kijken als er daarna van alles wordt weggehaald.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:53

Als ik het geld zou hebben om dat huis te kopen, weet ik niet of ik op basis van deze advertentie een bezichtiging de moeite waard zou vinden (tijd=geld en zeker met deze bedragen).
Ik vind plattegronden altijd erg belangrijk, maar ook het gevoel dat de ruimtes geven... Dat kun je nu nergens uit opmaken!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 22:57

idefix4 schreef:
Stybba: Zo'n huis is pas leuk als je daar ook een goede poetshulp en butler hebt lopen. Ja toch? En die heb ik niet. Dan maar liever wat kleiner, zodat ik ook eens van het mooie weer kan genieten!

Ach, als je zo'n huis kan betalen is een poetshulp ook geen probleem toch? :P (schoon) ouders mogen gratis komen wonen als ze zorgen dat het huis schoonblijft en de tuin netjes }>

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-12 23:09

Bezint eer ge begint! Haha, ik heb geen dusdanige band met familieleden dat ik ze dat privilege zou gunnen. :D

Zonder gekheid, dan hoef je dus helemaal niet meer op vakantie. Ik vind persoonlijk Spanje ook erg de moeite waard om heen te gaan. Dan heb ik liever een goedkoper huis hier en een tweede in Spanje, voor als het hier langdurig regent of vriest. _O-