Die in Wijhe had ik denk ik casco gemaakt , en niet plat gegooid op basis van de foto's dan hé
En een paar containers naast laten zetten voor alle troep en groenafval.
Konstantine schreef:Hier in de buurt staat ook een huis van 2 miljoen waarvan de bewoners het kavel er tegenaan ook hebben gekocht.
Ze gebruiken het niet eens, hebben het ook niet bij hun tuin getrokken of zo. Ze willen gewoon geen buren, punt.
Ik begrijp het wel. Als je voldoende geld hebt en je wilt wel graag privacy hebben, maar niet in the middle of nowhere wonen, dan is het een mooie optie.
Het gaat ook maar om 1 kavel waar anders 1 ander asociaal duur huis had gestaan, dus het is niet dat ze 20 anderen de kans op een woning ontzeggen of zo. Dat zou ik wel minder netjes vinden.
Dat woonboerderijtje is behoorlijk schrikken van binnen. Zonde zeg, het is waarschijnlijk ooit heel mooi geweest!
Prima belegging, bouwgrond word alleen maar duurder in nederland.
KletsKoekje schreef:https://www.funda.nl/detail/koop/heerhu ... /89277892/Hier waren de spotjes in de aanbieding zo te zien

En de badkamer, eerst over het toilet kruipen om bij de douche te komen?
Wat gruwelijk al die spots !
Als je dan toch boven een wc wil , dan had ik die wasbak en toilet van plek gewisseld.
lieke2 schreef:Bellatrix schreef:Prachtig kasteel.

Maar je kan er niet wonen zo te zien? Of heb ik niet ver genoeg gekeken?
Is dit niet de locatie waar de speeddates van BZV zijn opgenomen?
Ja klopt, ik herken het ook.