Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Ons contract loopt tot oktober, daarna gaan we ook dynamisch proberen hoe dat bevalt. Schijn je ook maandelijks uit te kunnen stappen toch?
Dus als het niet zou bevallen dan zijn we er ook zo weer vanaf.
LieveLoes schreef:Hoi! Ik gooi hier even een balletje op want ik verdrink in alle info… wij gaan verhuizen en denken erover zonnepanelen op ons dak te leggen. Van alle kanten hoor ik nu “absoluut niet doen want salderingsregeling”….. wat denkt Bokt?
LieveLoes schreef:Dank jullie wel! We hebben besloten ze te leggen, opdracht is al afgegeven
Welke energieleveranciers hebben jullie/raden jullie aan? Ik las ergens al ANWB, mijn man wil naar Coolblue of Van de bron (ofzoiets, de exacte naam is me even niet helemaal duidelijk).
LieveLoes schreef:Ik lees het inderdaad! Dynamisch is het slimst dus. Wij zijn overdag eigenlijk altijd thuis. Wat ik wel ingewikkeld vind: met zonnepanelen verbruik je in het meest gunstige geval toch helemaal geen stroom van de energieleverancier? Hoe is het dan toch verstandig de grote verbruikers overdag aan te zetten? Dan pak je toch juist niet die lage prijs? Of is dynamisch gewoon per definitie het goedkoopst altijd?