Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vind het helemaal leuk als ik al die auto's die in de file staan of langzaam de stad uit / inrijden voorbij rij
het gaat gewoon sneller. Of als ik mijn fiets zo neerzet en ik anders met de auto weer had moeten betalen voor een parkeerplaats.
En dan nog vaak parkkosten etceteraArabesk schreef:In september komt bij ons de Opel Rocks-E, we wilden de citroen Ami maar die is nog steeds niet leverbaar.
Beide zijn 45kmph karretjes met een bereik van 70km.
Ik woon in een buitengebied en moet dus best vaak relatief kleine eindjes rijden voor boodschappen (doen we één of twee keer per week), wat met de fiets dan weer onhandig is.
Nieuw zijn ze 8 a 9000 euro, voor ons de enige betaalbare elektrische 'auto'
Faelynn schreef:Ik heb een onverwacht heerlijke spaarmaand
Heb deze week ivm tekorten op werk onverwachts 27 uur extra gemaakt naast mn vaste uren, wel dood op nu, vaak avonden tot 22:00 moeten werken terwijl ik met mn normale uren wel al om 08:30 begin, maar t is toch €220 euro extra ongeveer.
En mn huisje is weer geboekt via airbnb, 2x zelfs, blijft spannend, en niet ideaal, weer al mn spullen pakken, alles schoonmaken en ergens ander logeren, maar beide keren samen zijn goed voor bijna €600 extra deze maand.
Het is dat het mijn eigen huis is, wat het vervelend maakt, maar eigenlijk vind ik dat verhuren best wel heel leuk om te doen, vooral om het leuk te maken voor de gasten, extra shampoo'tjes, lekkere dingen klaarzetten, flesje wijn, borrelhapjes.
Brengt me bijna op het idee om misschien ooit wel eens een vakantiehuisje te kopen en in te gaan zetten voor verhuur, als extra inkomen. Maarja voordat je zo'n huisje bij elkaar hebt gespaardEn dan nog vaak parkkosten etcetera
En jeetje wat fietsen jullie een afstanden dan, ik heb inmiddels ruim 1100km op mn E-scooter zitten in 3 maanden tijd. Gebruik ik tussentijds voor de stukjes onder de 5km wel ook nog af en toe mijn gewone fiets en voor stal de auto want dat is anders te ver.
Faelynn schreef:Ik heb een onverwacht heerlijke spaarmaand
Heb deze week ivm tekorten op werk onverwachts 27 uur extra gemaakt naast mn vaste uren, wel dood op nu, vaak avonden tot 22:00 moeten werken terwijl ik met mn normale uren wel al om 08:30 begin, maar t is toch €220 euro extra ongeveer.
En mn huisje is weer geboekt via airbnb, 2x zelfs, blijft spannend, en niet ideaal, weer al mn spullen pakken, alles schoonmaken en ergens ander logeren, maar beide keren samen zijn goed voor bijna €600 extra deze maand.
Het is dat het mijn eigen huis is, wat het vervelend maakt, maar eigenlijk vind ik dat verhuren best wel heel leuk om te doen, vooral om het leuk te maken voor de gasten, extra shampoo'tjes, lekkere dingen klaarzetten, flesje wijn, borrelhapjes.
Brengt me bijna op het idee om misschien ooit wel eens een vakantiehuisje te kopen en in te gaan zetten voor verhuur, als extra inkomen. Maarja voordat je zo'n huisje bij elkaar hebt gespaardEn dan nog vaak parkkosten etcetera
En jeetje wat fietsen jullie een afstanden dan, ik heb inmiddels ruim 1100km op mn E-scooter zitten in 3 maanden tijd. Gebruik ik tussentijds voor de stukjes onder de 5km wel ook nog af en toe mijn gewone fiets en voor stal de auto want dat is anders te ver.
op bezoek bij mijn ouders (van Rotterdam - ergens in provincie Groningen...). 600 km als ik met mijn auto op en neer ga dus tja voor de kosten hoef je het niet te laten.
Kijk dan is het niet zo erg zoveel reistijd (7 uur bij elkaar....). Maar ja met de auto heb ik toch ook echt wel 5.5 / 6 uur reistijd...

dan denk je had ik dat maar eerder gedaan...
en denk ook eigenlijk dat het echt een generatiekloof is, hoe jongeren aankijken tegen en omgaan met social media t/m gaming. Ach ja, zo heeft iedere leeftijd weer z'n uitdagingen

of gamen VanHuisUit schreef:Gamen hoort er wel bij... maar zoals alles geldt ook daarbij te is altijd te.
Meeste jongens gamen, meiden doen aan binge series flixen enzo. En youtubers volgen doen ze ook allemaal.
Ben wel blij dat ik het dus allemaal niet meer hoef aan te horen...![]()
Wil ook niet weten hoeveel geld het allemaal kost...en denk ook eigenlijk dat het echt een generatiekloof is, hoe jongeren aankijken tegen en omgaan met social media t/m gaming. Ach ja, zo heeft iedere leeftijd weer z'n uitdagingen
tita schreef:Ik hou niet van gamen en man ook niet, hopelijk kunnen we dat zo houden![]()
PlayStation hebben we niet.
Kinderen zijn duur ..lol heeft niks met social media te makenof gamen