topsylover schreef:Suzanne F. schreef:Is er hier iemand die het ouderlijk huis (terug) gekocht heeft? Ik droom er (letterlijk) nog steeds van om ooit mijn ouderlijk huis terug te kunnen kopen. Het huis waar ik opgegroeid ben maar waar we zijn weggegaan toen ik 14 jaar was. Ik ben aan het sparen voor als het ooit te koop komt, maar het is sinds wij het aan hen hebben verkocht nooit meer te koop gekomen. Maar als het nu te koop komt kan ik het toch niet betalen, zou nog te vroeg komen. Maar in mijn dromen loop ik er steeds rond. Stom eigenlijk he?
Je vindt er waarschijnlijk toch niet meer wat je zoekt.
Mijn moeder heeft haar ouderlijk huis terug gekocht in 2017 nadat ze in 1983 het huis uit is gegaan. In de tussentijd is het van 2 andere eigenaren geweest, maar ze vond toch her en der nog wat originele dingen terug uit het huis! Aan een kant heeft ze nog dezelfde buren die vroeger regelmatig op haar pasten toen ze klein was. Natuurlijk is niet alles meer hetzelfde, maar zij heeft wel helemaal haar plekje teruggevonden daar.
Wat leuk om te horen. Je moet ook maar net de mazzel hebben dat het te koop komt op het goede moment. En dat je het kan betalen natuurlijk. Ach wie weet, als het voor me weggelegd is zeg ik altijd maar.