Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Jysk heeft ook losse kussenslopen in verschillende kleuren. Ondanks dat het mijn stijl niet is vind ik het wel een mooi geheel. Onze slaapkamer ziet er na 9 jaar nog niet zo afgestijld uit en jij heb het na een paar weken al zo af.
Fitzroy schreef:Nou zeg dat. Wat is het al af!
Ik ben heel druk aan het klussen en de bovenverdieping is zo goed als af. Nu nog gordijnen enz uitzoeken. Hier alvast een fotootje van mijn werkkamer. Er moeten dus nog kastjes en/of logeerbed komen, maar voorlopig kan ik er werken en dat is nu we moeten thuiswerken wel zo handig.
Uiteindelijk vond ik blueberry dream toch heel donker uitpakken en heb ik het bij 1 muurtje gehouden.
[ [url=m/SDGs8x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8YwN4s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: die foeilelijke gele opdekdeur wordt ook nog vervangen door een wit exemplaar.
En zo ziet dus een lege slaapkamer eruit.
[ [url=m/41KgtX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avanti schreef:Bijna klaar met de slaapkamer. Vind mijn roze muurtje echt te leuk.krijg de kleur alleen goed op de foto van dichtbij helaas.
Nog aan het twijfelen of ik de andere kant van de muur ook nog verf. Boven de deur en stukje schuine muur, wat denken jullie?
[ [url=m/aF8SBR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cU1RJ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Fg3oHM.jpg]Afbeelding[/url] ]
MizzMontana schreef:Heeft iemand een tip om een kleed aan een schuine muur te bevestigen?
Dit kleed wil ik eventueel op de muur boven het bed, maar ik heb geen idee hoe! Mijn man zei dat hij het wel vast kon moeten met de gipsplaten nieter maar dat lijkt me zo zonde van kleed en muur![]()
[ [url=m/8mTvUf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avanti schreef:Dekbed overtrek van de vorige foto is van byrklund gekocht bij bol.com
En de kleur terra pink van de Vestigh.
Zo jullie tips uitgevoerd met dit resultaat. ♥️
[ [url=m/Y4Y9hM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleur krijg ik weer niet goed op de foto is lichter.
[ [url=m/Z8hIex.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avanti schreef:Dekbed overtrek van de vorige foto is van byrklund gekocht bij bol.com
En de kleur terra pink van de Vestigh.
Zo jullie tips uitgevoerd met dit resultaat. ♥️
[ [url=m/Y4Y9hM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleur krijg ik weer niet goed op de foto is lichter.
[ [url=m/Z8hIex.jpg]Afbeelding[/url] ]