Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

annepaardoes schreef:Shanna: Spannend! Hoe waren de huizen vanmiddag?
MadelonSunny: Gefeliciteerd!
Wie heeft er hier ervaring, als koper of verkoper, bij het vervroegen van de overdrachtsdatum (dan afgesproken) ten gunste van de verkoper. Ben je toen nog weer in de onderhandeling geweest over bepaalde zaken of de vraagprijs?
super leuk!
Wij zijn rustig aan aan het kijken voor ons eerste koophuis. We hebben 2 huizen bezichtigd (die het toch niet helemaal waren) en morgen gaan we naar 2 huizen die open dag hebben.
Zo voel ik me nu hahaha. Helemaal de weg kwijt in de bouwmethodes, materialen, wel/geen architect, wat kost dat dan en hoe krijgen we dat omlaag zodat we het kavel kopen waar de voorkeur naar uitgaat, en dan ook nog een huis erop bouwen zonder dat we het nooit afkrijgen omdat het geld op is.
Na de eerste twijfelde ik daar ook over, maar wij waren dus donderdag wezen kijken en maandag stond er ineens 'onder bod' bij op Funda. De makelaar had ons hier ook niet over ingelicht ofzo, dus ik dacht misschien hoeft het andersom dan ook niet..Booooo schreef:Speechless: ik doe het ook als we geen interesse hebben. Zijn doe open huizen dagen ook zo druk in jouw omgeving? Wat is jouw omgeving eigenlijk?
Wij zoeken in de buurt van Ede/Wageningen. Het soort woning dat wij zoeken gaat hier wel redelijk vlot, dus het eerste huis zou wel veel bekijks kunnen hebben. Het tweede huis zit in een klein dorp richting Arnhem, dus die verwacht ik wel rustiger. Maar we zullen het zien morgen
De markt is hier zo overspannen dat er ook niet naar gevraagd werd door de makelaar zelf. Voor ieder huis waar we gingen kijken, stonden er zeker 10 koppels na ons klaar om het te kopen. Het is niet het meest fatsoenlijke om te doen, maar wij gingen zoveel huizen bezichtigen dat ik het soms ook niet kon bijhouden.