Naath86 schreef:Hierbij foto's van onze keuken.
[ [url=m/EdG0Hy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eIiwgm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die van ons is qua vorm hetzelfde, alleen iets langer

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Rebecca schreef:Oehh gave lamp
Haha dat zijn zus haar woorden , zou dat echt? . Dan word het weer een lime muur net als hier , na een jaar ben ik nog steeds gek op die muur is dat hij zo lelijk is met scheuren etc . Al zou ik turquoise ook wel mooi vinden , met een neutrale grijze bank
Marley schreef:Ik zou de wand lime groen maken, want is over te verven en de bank in een neutrale kleur nemen. Kussens in lime groen en je hoeft geen nieuwe bank te kopen als je het lime groen zat bent.... zou namelijk nogal zonde zijn....
Bedenk ook goed wat je met je centjes straks wilt doen, vloeren en wanden en je geld gaat al hard....
gave lamp! past er goed bij!
Wij hebben net nieuwe keukenstoelen besteld *auw!*
http://www.goossenswonen.nl/eetkamersto ... /29015869/
Doen al heel lang met onze oude keukenstoelen, die we gekregen hebben van mijn opa&oma die kunnen nu eindelijk weg!
Zal onze robotstofzuiger ook blij mee zijn want die wordt gek van de oude keukenstoelen, een onderstel op de grond en nu gewoon 4 poten
Rebecca schreef:Sonja , ja ik ga veel proefzitten. Locale meubelboulevard af strunen , wil graag een bank die 10 jaar meegaat en kwaliteit heeft . Dan maar wat meer voor max 600 ongeveer moet er wel wat zijn , en als het mooie hoekbank is dan kan ik nog wel wat hoger gaan.