Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 19:33

Naath86 schreef:
Hierbij foto's van onze keuken.

[ [url=m/EdG0Hy.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/eIiwgm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die van ons is qua vorm hetzelfde, alleen iets langer :j

ssssuus

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-15 21:13

Ik ga binnenkort verhuizen met mijn schoonheidssalon. Nu is die ruimte die ik ga huren nog 'open'. Ik moet er 3 behandelruimtes en een wachtruimte/ balie in gaan maken..

Zijn er hier mensen die een beetje kunnen tekenen of zin hebben om een plattegrondje te maken?

Ik heb zelf al wat gemaakt maar ik vind het lastig om van dat idee af te wijken. Graag zou ik willen weten hoe een ander het zou tekenen. Dus het gaat niet om de inrichting maar meer waar ik de kamers handig kan maken.

Iemand ervaring hiermee? :-)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:05

Afbeelding
Duss...nu staat mn keuken vol met dit soort pakketten... Morgen wordt hij gemonteerd en dan ben ik blij dat het er dan op zit hoor. Echt, zwaar respect voor mensen die "echt" verbouwen :+

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:18

Hihi zo zag ons huis er een 3 weken geleden ook uit daar kon je amper lopen :=
Wij zitten er een heel eind in! Van de week bij daglicht eens foto's maken hoe het is geworden :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:23

Als alles erin zit en het allemaal weer SCHOOOON is, dan zal ik ook foto's plaatsen :j
(*zit zich nu te verheugen op nieuw bijpassend keukenlinnen :P * )

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 22:33

Ik dacht net ik ga vanuit het werk nog even alleen klussen. Heb welgeteld 1 deurkozijn geschuurd en toen was t wel weer tijd om te gaan :P in je eentje valt het tegen en wanneer je met meer bent valt het weer heel erg mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:08

Klopt alleen is echt vreselijk ><

Ik maak binnenkort een verse start , huis word gesloopt en volgens de wet krijg ik een bedrag voor inrichting (5800 -kucht- )en voorrang op alle woningen van de woningbouw. Kan eindelijk lekker inrichten , heb al een lime groene bank gespot maar om dan de muur gelijk ook lime groen te doen is so much. Zit dan te denken wat ik achter die bank zal verven.. , ondanks dat die bank erg duur is ben ik al om in mijn hart :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:12

Afbeelding
Vlieft op mn lamp!

Oef ben je niet bang dat je snel uitgekeken raakt op lime?

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:15

Oeh Plien wat een prachtige lamp! Ben sowieso benieuwd naar hoe je huis is geworden. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:15

Oehh gave lamp <3

Haha dat zijn zus haar woorden , zou dat echt? . Dan word het weer een lime muur net als hier , na een jaar ben ik nog steeds gek op die muur is dat hij zo lelijk is met scheuren etc . Al zou ik turquoise ook wel mooi vinden , met een neutrale grijze bank

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:16

Hihi zal ik maar niet zeggen wat ik alleen doe dan :P
Eigenlijk alles behalve de dingen die niet alleen kunnen omdat ze te zwaar of onhandig zijn.
Maar ik zit een groot deel van de tijd ook alleen dus kan bijna niet anders.
Klussen die met z'n 2e moeten spaar ik gewoon op :)

En het went wel hoor, soms moet ik een beetje inproviseren om te zorgen dat het wel lukt, maar het meeste krijg ik wel voor elkaar.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:16

Rebecca, wat een heerlijk vooruitzicht!! Turquoise vind ik ook een geweldige kleur! (of petrol)

plien, gave lamp!

palousa-boy, daar ben je natuurlijk ook man voor.... }> :+

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:20

Ik zou de wand lime groen maken, want is over te verven en de bank in een neutrale kleur nemen. Kussens in lime groen en je hoeft geen nieuwe bank te kopen als je het lime groen zat bent.... zou namelijk nogal zonde zijn....
Bedenk ook goed wat je met je centjes straks wilt doen, vloeren en wanden en je geld gaat al hard....

gave lamp! past er goed bij!

Wij hebben net nieuwe keukenstoelen besteld *auw!*
http://www.goossenswonen.nl/eetkamersto ... /29015869/
Doen al heel lang met onze oude keukenstoelen, die we gekregen hebben van mijn opa&oma die kunnen nu eindelijk weg!
Zal onze robotstofzuiger ook blij mee zijn want die wordt gek van de oude keukenstoelen, een onderstel op de grond en nu gewoon 4 poten :)

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:21

Rebecca schreef:
Oehh gave lamp <3

Haha dat zijn zus haar woorden , zou dat echt? . Dan word het weer een lime muur net als hier , na een jaar ben ik nog steeds gek op die muur is dat hij zo lelijk is met scheuren etc . Al zou ik turquoise ook wel mooi vinden , met een neutrale grijze bank

Ik zou in jouw situatie wel voor iets rustigs gaan. :) Zodat je woonkamer rust uitstraalt.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:28

Haha ja daar zal ik vast man voor zijn :) ach, vind het ook leuk dus dat scheelt ook erg veel.

_O- zie hier de honden al achter de robot stofzuiger aan zitten.. Nee das geen succes denk ik.

Zo'n soort lamp hebben m'n ouders ook, hang hem vooral hoog genoeg want ik stoot elke keer als ik daar aan tafel ga zitten m'n hoofd tegen die k*t lamp :P

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:31

Marley schreef:
Ik zou de wand lime groen maken, want is over te verven en de bank in een neutrale kleur nemen. Kussens in lime groen en je hoeft geen nieuwe bank te kopen als je het lime groen zat bent.... zou namelijk nogal zonde zijn....
Bedenk ook goed wat je met je centjes straks wilt doen, vloeren en wanden en je geld gaat al hard....

gave lamp! past er goed bij!

Wij hebben net nieuwe keukenstoelen besteld *auw!*
http://www.goossenswonen.nl/eetkamersto ... /29015869/
Doen al heel lang met onze oude keukenstoelen, die we gekregen hebben van mijn opa&oma die kunnen nu eindelijk weg!
Zal onze robotstofzuiger ook blij mee zijn want die wordt gek van de oude keukenstoelen, een onderstel op de grond en nu gewoon 4 poten :)

Moooooi <3!

Wand en accessoires in lime is veiliger en net zo leuk denk ik! Als je een neutrale basis hebt kan je eindeloos variƫren.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:31

:+ Hier precies zo! (de honden dan...) Laatst liep ik ergens langs waar zo'n robot grasmaaier bezig was, ze waren in alle staten... :')

marley, wat een gave stoelen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:34

Oh dear ik ben alles behalve rustig van aard :P , maar dan muur gewoon weer Lime :) . Heb een lime poef en kussens met een lime biesje . ik wil tot mijn roomdivider lime op de muur en dan de roomdivider scheid dan 2 kleuren en dan ernaast weer een andere kleur nog even denken wat mooi is.. Turquoise is wel erg tof , hangt van de tint af maar jummie :9

Marley gave stoelen joh :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:36

De katten vinden em tot nu toe doodeng, net als de gewone stofzuiger hahaha.
Maar het is heerlijk, ik kom vanmiddag thuis uit mijn werk en dan is er gewoon al gestofzuigd :D Alleen de bank moet ik dan nog even doen, maar dat is niet zo'n ramp :)

Was nog knap lastig, mooie stoelen met gewoon 4 poten en niet zo'n slede onderstel..... maar zijn ook heel blij met deze! Hopelijk komen ze snel, kunnen die oude naar de stort / of op de weggeefhoek :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:38

Rebecca, fijn dat je nu weet hoe en wat en dat het eigenlijk ook is wat je wilde (verhuizen)

Wat betreft bank... ik zou juist een toffe grijze bank doen en dan een limegroene muur achter de bank en evt limegroene sierkussens extra op de bank.
Mocht je dan ooit het groen beu raken heb je met een pot verf en twee nieuwe kussens zo een heel andere kleurstelling gemaakt.
En ga ook lekker uitgebreid proefzitten :j een bank kan nog zo tof zijn... zonde als ie crappy zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:40

Sonja , ja ik ga veel proefzitten. Locale meubelboulevard af strunen , wil graag een bank die 10 jaar meegaat en kwaliteit heeft . Dan maar wat meer voor max 600 ongeveer moet er wel wat zijn , en als het mooie hoekbank is dan kan ik nog wel wat hoger gaan.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:42

Marley, handig die stofzuiger... hier geen optie, dan kom ik thuis en kan ik ontplofte stofzuiger ruimen vrees ik.
Wel hele toffe stoelen :j

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:46

Bank hebben wij gewoon bij de Ikea vandaan. Deze zat voor ons beide het beste, en de prijs was ook nog aantrekkelijk.

Bij geen enkele meubelzaak hadden ze iets wat ons beide pastte (lange en korte benen, lange en korte rug) of het was echt een te lelijk design ding.
Was ook veel verstelbaar spul, maar dan zou ik bijvoorbeeld tegen de rug van degene die naast mij zit aan kijken omdat ik helemaal naar achter moet en de ander helemaal naar voren. Dus das ook niks.

Goede stoelen moeten we ook nog naar op zoek.
Heb een grote 8 persoons teak tafel staan, maar daar zitten ook teake stoelen bij en die zitten eigenlijk niet zo lekker want de leuning is te recht.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:48

Rebecca schreef:
Sonja , ja ik ga veel proefzitten. Locale meubelboulevard af strunen , wil graag een bank die 10 jaar meegaat en kwaliteit heeft . Dan maar wat meer voor max 600 ongeveer moet er wel wat zijn , en als het mooie hoekbank is dan kan ik nog wel wat hoger gaan.

Een advies, geen seats en sofa's bijvoorbeeld. Zooo veel klachten, ik en mensen persoonlijk die er problemen mee hadden. Kregen al een kapotte bank geleverd en mochten m daarna ook nog zelf terug brengen.

Ik heb zelf een bank van Leenbakker, samengesteld en inderdaad een hoek gekozen. Ben er tevreden mee! :)

Alleen schuift ie af en toe uit elkaar, maar ik ben nog steeds te lui geweest om daar een oplossing voor te maken :')

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 11:56

Leen bakker heeft tegenwoordig ook mooi spul ja.
Wij hebben ook een ikea bank, een ektorp , maar de volgende word een leren bank, met een doekje afdoen is handiger dan de hoezen wassen met die vierpotige smeerkees hier.