@Varekaj maar niet te lang over nadenken zulk sneu geld

Enne... die benzineprijzen... die vliegen dus naar beneden!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Varekaj schreef:Maar de gasprijzen vliegen weer de lucht in. Gisteren op de radio nog, het gaat weer over €200/megawatt waar dat begin februari €80 bedroeg. Vriend vroeg zich al af hoe ik de winter denk door te komen als koukleum als er geen verwarming zou zijn.
Nou, eenvoudig: fleece onesie aan, dekentje erbij op de bank, flanellen lakens op bed en desnoods beide dekbedden in 1 hoes. Want eigenlijk is dat daarop voorzien, het is zo'n 4 seizoens dekbed dat je aan elkaar kan bevestigen. Alleen hebben we dat nog nooit nodig gehad.
Varekaj schreef:Maar de gasprijzen vliegen weer de lucht in. Gisteren op de radio nog, het gaat weer over €200/megawatt waar dat begin februari €80 bedroeg. Vriend vroeg zich al af hoe ik de winter denk door te komen als koukleum als er geen verwarming zou zijn.
Nou, eenvoudig: fleece onesie aan, dekentje erbij op de bank, flanellen lakens op bed en desnoods beide dekbedden in 1 hoes. Want eigenlijk is dat daarop voorzien, het is zo'n 4 seizoens dekbed dat je aan elkaar kan bevestigen. Alleen hebben we dat nog nooit nodig gehad.
VanHuisUit schreef:Zit vrijwel geen hypotheek op en daar zit een verklaring bij dat het verhuurd mag worden#vooruitziendeblikdestijds Maar de gemeente wil niet dat het verhuurd wordt binnen x jaar na aankoop
![]()
Daar sta ik overigens geheel achter want er wordt / werd enorm veel opgekocht, verkamerd en in stukjes verhuurd. Dat is niet goed voor de buurt.
Verkameren mag nog steeds niet, ook niet als die termijn verstreken is maar verhuren wel.
Er zit regelgeving in mijn wijk op vanuit de gemeente. Om dat speculeren tegen te gaan. Ik woon in Rotterdam Blijdorp/Bergpolder.
Zit daar ook wel over na te denken inderdaad... (verhuren).
Alleen als ik ga verhuren heb ik mijn geld niet 'vrij'. Dus stel dat ik met vriendlief iets anders wil gaan kopen (samen) dan heb ik liever mijn geld gewoon beschikbaar.
Maar goed, eerst maar eens kijken wat de prijzen gaan doen zowel van woningen als van energie etc...![]()
VanHuisUit schreef:Wat vervelend Ips...hoop dat hij/zij nog opknapt...
Nou had vandaag nog een ingelaste vergadering dus nog een paar uur bij mijn 1e factuur bij kunnen tellen![]()
![]()
![]()
Vind het nog steeds spannend want ken deze opdrachtgever niet en het moet natuurlijk nog wel betaald worden...![]()
Hoe is het trouwens met de mensen die onlangs ook een elektrische fiets hebben aangeschaft. Ik ben toch zo blij met die van mij. In 2.5 maand al zo'n 1000 km mee gefietst (waarvan iets van 350 in de vakantie).