Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hobbelheks schreef:die in vegelingsoord vraagt om de buldozer, jemig!
Ghostattack schreef:Die in Leiden is echt ontzettend leuk! Heel slim ingericht, mooi pandje ookDie trap is wel even slikken ja
Edit: Die schuurwoning lijkt veel groter dan het is? Volgens de tekst is het huis 10 x 20 meter.. Dat is een kwart rijbak?
Cayenne schreef:Zou wel leuk zijn voor een starter die in Leiden studeert!
Alleen zou ik dan niet te veel drinken tijdens het uitgaan. Als je dan nog naar bed moet breek je je nek zo zonder trapleuning
manzano schreef:Ghostattack schreef:Die in Leiden is echt ontzettend leuk! Heel slim ingericht, mooi pandje ookDie trap is wel even slikken ja
Edit: Die schuurwoning lijkt veel groter dan het is? Volgens de tekst is het huis 10 x 20 meter.. Dat is een kwart rijbak?
Een gemiddeld (rijtjes)huis is 5/6m x 10m.
Dus klein is het niet hoor.
daantjuhhh schreef:Thanks.
Ja Kaka.
Ik heb er vanmorgen maar gewoon heen gebeld. Officieel mochten ze niks doen omdat ik via een tussenpersoon alles moet regelen.
Ik zei tegen die medewerker dat weet ik.
Ik heb meerdere malen contact gehad maar mijn tussenpersoon zegt: maak je niet zo druk. Komt wel goed. Maar hij is niet degene die op straat staat als het niet op tijd geregeld is.
Hij kon mij echter niet doorverbinden met acceptatie. Dus doorgezet naar de klachten afdeling.
Ik die man heel vriendelijk uitgelegd dat ik er slecht van slaap. Hij snapte het helemaal. Hij ging direct voor mij bellen met de acceptatie afdeling en dan belde hij mij terug. Uurtje later ging de tel.
De eerste medewerker had het akkoord gegeven. Nu moest hij alleen nog gecontroleerd worden door de 2de medewerker. En dat zou vanmiddag zeker gebeuren.
Ik heb die man enorm bedankt voor zijn hulp.
En om kwart over 4 werd ik gebeld door mijn tussenpersoon. Het was nu definitief.