palousa_boy schreef:Stof hebben we hier niet meer![]()
Dat is een beschermende laag geworden
Ja zo kun je het ook noemen haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kristie schreef:Er komen mooie dingen voorbij!
Heeft iemand tips?
Wij willen één muur een nieuw kleurtje geven: we hebben een bruine bank, wit tv kastje, witte eettafel en stoelen (de muur waar de eettafel voor staat wordt geschilderd) en een lichte vloer: heeft iemand suggesties voor een muur kleur? Ik vind zelf blauw/groen tinten mooi, maar zoek wel een warme kleur..
A_nouk schreef:Mooie projecten komen er weer voorbij, ziet er goed uit !
Hier ondertussen een heel eind verder, 2 weken klus vakantie zit er bijna op.
Hier ook een Ikea keuken. Compleet nieuwe badkamer alles is gestript en nieuw erin. Alles is opnieuw gewit de keuken is gestucadoord en boven is er overal vloerbedekking gelegd
Ooh en al dat stof van al die sleuven die gezaagd zijn verschrikkelijk
We moeten de airco nog ophangen, ellende

) bellen en vragen of hij dan voor 7500,- kon. Zogenaamd uit het "Reclame potje" want dit was dan tenslotte ook reclame.
" dan betaal je dat gewoon. Of je kan er 3500,- vanaf praten
Dat is bij ons een grote fout geweest! We hadden 7500 euro gezegd, terwijl we dit toen misschien toch teveel vonden en uiteindelijk de keuken voor 5.900 euro gekregen. Waarschijnlijk als we ons budget op 6.000 euro hadden gezet, had het direct voor die prijs gekunt..

maar als dat geen optie is, moet je even kijken naar je binnenindeling, en of het storend voor je zou zijn als de deuren naar binnen open gaan. Standaard is naar buiten, maar als je daar al geen ruimte hebt, kun je er nog geen tuinset neerzetten als de deuren naar buiten open gaan. 
Ik ben 2 weken geleden verhuisd en het begint nu eindelijk een beetje vorm te krijgen (vriendlief was de eerste week op wintersport en ik was de week erna weg. Dit weekend dus pas voor het eerst echt iets kunnen doen). Het is een gemeubileerd appartement (dat is hier heel gebruikelijk), ik zag dat eerst niet zo zitten maar het bevalt me nu wel en begint desondanks toch echt 'ons' plekje te worden. Al hadden we gister wel ruzie over waar de keukentafel moest staan. Het ging echt over centimeters verschil maar we wilden allebei niet toegeven 
Het was echt een ramp om hier iets te vinden dus ben heel erg tevreden met wat we nu hebben.
Er staat hier ook behoorlijk wat te huur met echt troep erin (ze verhuren het toch wel... de vraag is hier echt belachelijk hoog, zeker in het centrum) maar dat is bij ons gelukkig niet het geval. Alleen de keukentafel wiebelde en vonden we niet mooi maar die is eruit gehaald en we hebben nu mijn eigen keukentafel
Koffietafel ben ik ook niet kapot van maar hij past wel bij de rest en hij is groot dus handig.
), ook de keuken en badkamer. Het is helemaal gerenoveerd voordat wij erin kwamen.