Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_eddy

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:11

Zo ik heb de monsterdoos besteld ben benieuwd!
Veronica heb ik niet gedaan.
Zijn er nog meerdere van dit soort leuke dingen? er moet toch wel iemand zijn die meerdere tips heeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:13

Hmm mijn telefoon lijkt het te doen , heb hem opgestart en geen raar beeld geen gekke geluiden :)

SBS6 soms :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:23

Uhm dat is zeer onverstandig om te doen. Als hij niet goed droog is en je zet hem aan dan gaan de contactpunten roesten en gaat hij onherstelbaar stuk

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:29

Ik vind zulke pakketten in verhouding eigenlijk altijd duur. Meestal zitten er wel producten tussen die je niet gebruikt (bijvoorbeeld kattenvoer), maar je betaalt er wel voor. Bij het pakket van Veronica komen de verzendkosten er ook nog overheen. Ik vind het niet echt een besparing, persoonlijk.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:36

Nee oke maar voor 10 euro heb ik niet al die spullen in huis staan. kattenvoer enzo maak ik wel iemand weer blij mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:38

Keet schreef:
Uhm dat is zeer onverstandig om te doen. Als hij niet goed droog is en je zet hem aan dan gaan de contactpunten roesten en gaat hij onherstelbaar stuk

^)

Kan hij het nog 5 maanden redden? , dan kan ik verlengen :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:41

joyce_eddy schreef:
Nee oke maar voor 10 euro heb ik niet al die spullen in huis staan. kattenvoer enzo maak ik wel iemand weer blij mee.

Misschien niet, maar als ik kijk naar dat pakket van Veronica en dan naar wat wij altijd gebruiken, kan het niet uit. Dat zou dan alleen gaan om Dreft, Stimorol, tandpasta en Heinz gaan. Voor €10 kan ik die dingen wel in huis halen. Maar goed, ieder zijn eigen keuze natuurlijk :)

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:46

Destination schreef:
joyce_eddy schreef:

Misschien niet, maar als ik kijk naar dat pakket van Veronica en dan naar wat wij altijd gebruiken, kan het niet uit. Dat zou dan alleen gaan om Dreft, Stimorol, tandpasta en Heinz gaan. Voor €10 kan ik die dingen wel in huis halen. Maar goed, ieder zijn eigen keuze natuurlijk :)

Dan inderdaad niet maar voor het pakket van monsterdoos zitten er erg veel producten in die ik dus wel goed kan gebruiken. Die heb ik niet voor 10,95 in huis. Ik heb ook niet die van Veronica besteld omdat die andere nuttiger is voor mij. Zo is het voor iedereen de afweging

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:49

Rebecca schreef:
Keet schreef:

^)

Bij mij was ie binnen een paar uur echt stuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:50

Keet schreef:
[naam] schreef:

^)

Bij mij was ie binnen een paar uur echt stuk.

Argh -O-

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 14:50

Destination schreef:
Ik vind zulke pakketten in verhouding eigenlijk altijd duur. Meestal zitten er wel producten tussen die je niet gebruikt (bijvoorbeeld kattenvoer), maar je betaalt er wel voor. Bij het pakket van Veronica komen de verzendkosten er ook nog overheen. Ik vind het niet echt een besparing, persoonlijk.

Ik zat er net ook naar te kijken en zie maar weinig producten die ik normaal koop, dus dan wordt het alsnog duur.

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 15:15

Rebecca, als je hem nou gewoon nog een dag (of 2) uit laat staan en zoveel mogelijk uit elkaar haalt en echt goed laat drogen dan zal hij het wel halen hoor. Je moet gewoon niet te snel willen.

En mbt die dozen, zit zo goed als niks in wat ik normaal gebruik dus ik sla een keertje over.
Ik kijk de volgende monsterdoos gewoon weer

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:44

Zelfde hier, heb te weinig nodig uit zo'n doos. Heb net boodschappen gedaan, rijst en pasta heb ik normaal wel in huis, nu dus niet, grrrr!
Dan maar vanavond wat anders eten van mijn weekboodschappen, en donderdag even langs de supermarkt voor rijst.
Heb de vriezer en de voorraadkast weer goed volzitten, dus kan allerlei gerechtjes gaan maken en die gaan invriezen. Laatst een paar weken goed mn vriezer leeggegeten, dus het was weer tijd voor nieuwe aanvulling, en nu zit het weer goed vol :) Op een gegeven moment heb ik dan alleen nog maar dezelfde dingen in de vriezer, en is het weer tijd om een week lang elke dag te koken voor 4 porties, dan heb ik weer een paar weken variatie te eten :P

Weet een van jullie of ik een ovenschotel met aardappelschijfjes in kan vriezen? Alles met pasta en rijst gooi ik zo de vriezer in, maar zou dit ook kunnen? Anders eet ik eerst nog 2 dagen aardappel anders :P

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:48

Doe het wel eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:49

Ik ook :j

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:51

Ik vind aardappelen uit de vriezer niet lekker, maar ik ben een zeikerd qua dat.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 18:30

Ik vries aardappel ovenschotels inderdaad gewoon in. Bijvb zuurkoolschotel. Prima te doen hoor.

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 18:53

Stond vanmiddag iemand van hello fresh voor de deur. Heb het niet gedaan dus goed bezuinigd.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:27

Oh, die monsterdoos is wel leuk voor mn vriend! Die werkt zich te pletter en krijgt nooit een kerstpakket. Wie weet laat ik die wel bij hem bezorgen (en het mooiste; hij weet dan niet van wie het komt!). Kan het ook als kadootje? Zit dan die van Veronica in mn hoofd, die is het lekkerst :P.

*edit; zie dat het op een ander adres kan! leuk! nog even wachten tot ie een dipje heeft en dan sturen, hihi*

Stamppot vries ik wel in, maar gewone aardappels vind ik niet veel aan... Doe het wel eens, bij gebrek aan beter, maar echt lekker is het niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:29

Eroslover , komen ze nu zelfs aan de deur :=

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 21:07

Rebecca schreef:

Ja compleet met koksmuts op en schortje om :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 22:00

eroslover schreef:
[naam] schreef:

Ja compleet met koksmuts op en schortje om :')

_O- Triest :=

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 22:56

hahah dan kijk je raar op :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:17

Omg dan heb je wel een vreselijke (bij)baan :')

Ik ga morgen weer naar de AH. Dag 3 op rij haha. Sowieso nog extra wokgroenten halen. Zo lekker en makkelijk. En nog maar wat pasta. Vind die gevulde gewoon veel te lekker. En heb zat plek nog in m'n vriezer, dus waarom dan niet wat inslaan :+ En eens zien of ze hier wel brood hebben liggen.

Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 23:59

Die monsterdoos ziet er wel nuttig uit. Maar eens ff een nachtje over slapen!!