[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:56

Oh stelletje koekenbakkers hiero. Ze zitten me gewoon de gek aan te steken :+ Er staan helemaal geen bezichtigingen gepland volgende week..... Ik wordt gek hiero :=

Ik zal eens kijken of ik onze tekeningen van de uitbouw online kan krijgen. Als we het zo kunnen krijgen wordt het echt mooi :+:

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:57

Tekening (of printscreen) in paint opslaan als jpeg en dan uploaden :))
Leuke collega's :')

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:57

hahahahaha das gemeen!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 12:59

Hahahaha wat een draken!!! :))

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:00

Nou ik had geloof ik al wel verteld over de stukadoor toch??
Dat is uitgelopen op een fiasco en moet eigenlijk helemaal over. DAt kan helaas alleen niet helemaal. Ik hoop dat het nog beetje opgelapt kan worden.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:01

Oh, dat gedoe met die loze leidingen die het stucwerk hebben verkl00t toch? Balen zeg :(:)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:03

Mootje schreef:
Tekening (of printscreen) in paint opslaan als jpeg en dan uploaden :))
Leuke collega's :')

Ja dat snap ik, maar onze scanner thuis werkt niet mee. En hier op het werk is alleen zwart-wit.

@ Manzano: das mooi K U T zeg. Hoe denken ze het op te lossen dan?
Laatst bijgewerkt door rowo op 09-03-12 13:05, in het totaal 1 keer bewerkt

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:04

Mootje schreef:
Oh, dat gedoe met die loze leidingen die het stucwerk hebben verkl00t toch? Balen zeg :(:)

Nee..... gewoon de hele woonkamer die verkloot is ;)

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:04

echt zo zonde!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:14

rowo schreef:
http://wonen.burbach.nl/ogobjecten/deta ... jectId/332

We hebben 160.000 geboden.

edit: we krijgen wel een tegenvoorstel. Althans dat is wat mijn baas zei.

Ik vind het gewoon 'zo' al een ontzettend gaaf huis :j Doet me met die gaskachels denken aan mijn oude huisje en aan waar mijn oma heeft gewoond.
Maarja ik heb niet voor niets in dezelfde straat als mijn oma vroeger woonde een huis gekocht O:)
(wel met cv inmiddels)
In die aanbouw, kon niet de keuken, toch?

Djeez Manzano dat is pas balen :( Wat een flut stucadoor.... En nu?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:17

Op de foto lijkt het behoorlijk af en nog heel wat, maar in het echt valt het tegen :))

De uitbouw aan de achterzijde is heel erg smal. Amper 2 meter... dus daarin de keuken lukt niet. Plus dat je dan geen bijkeuken/berging meer hebt. Dus je kan je wasm etc niet kwijt.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 13:34

Dit is inmiddels onze situatie:

Oud:

Afbeelding

Nieuw:

Afbeelding

Verder, omdat we alles met zijn tweetjes doen, schiet het niet echt heel erg op....
We hebben ons sociale leven al met meer dan de helft gereduceerd maar toch, druk druk.

We gaan bijv. op vakantie en ik ben al 2 dagen in alle dozen de troep aan het zoeken :( Er is een complete tas/ doos die ik speciaal klaar had gezet met o.a. mijn skibril erin, 'kwijt' ;(

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 17:33

Al iets gehoord Rowo??
Balen Nicolle, zeker omdat je het speciaal apart had gehouden.

Gaaf van de openslaande deuren!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 17:50

Openslaande deuren zijn gaaf :D Gaat de loopdeur dicht?

Nee we hebben nog niets gehoord. Wordt morgen, aangezien het een erfenis geval is en dus overlegd moet worden in de familie.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 18:57

Erfenissen zijn altijd lastig.... Er ligt altijd wel iemand dwars geloof ik :')
Nicole, Dat ziet er al veelbelovend uit :j vermoeiend om alles zelf te doen, volgens mij!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:02

Beste mensen, wij zetten hier allemaal keurig linkjes naar woningen die onze interesse hebben of die we gaan kopen enz., maar ik had het niet zo door, maar dit is GEEN huiskamertopic ondanks de letters [HK], dus op zowel google als ongeregistreerd op Bokt zó te lezen.
Hierbij gooien we onze (toekomstige) adresgegevens op straat.

Dat kan wel eens raaaaaar uitpakken heb ik vandaag gemerkt. :\

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:04

vertel eens nicol.....ben nu wel heel nieuwsgierig geworden!!!! mag ook over de pb

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:06

Ook echte huiskamers zijn niet veilig, helaas :x
Balen zeg!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:11

Huh, wat dan nicolle?

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:12

Ik ben al uit alle andere Bokt HK topics gestapt omdat je ongemerkt veel te veel neerzet.
Naar mijn weten heb ik hier nooit mijn volledige adresgegevens neergezet en ik zit gewoon vrolijk over mijn nieuwe huis te kletsen met af en toe een fotootje, maar zelfs dat hou ik bijna allemaal voor mezelf.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:32

@Rowo: ik denk dat jullie er wel uit gaan komen :j , leuk hoor :j .

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:53

Vervelend manzano, wat valt er nog wel te redden en wat niet?

@ Rowo: zou erg leuk zijn als jullie het huis kunnen kopen!

De woning die we gister hebben gezien is idd een ex-huurwoning. Helaas maar 1 gezien, de nr 24. Van dat andere huis was de woningcoorperatie vergeten om het andere slot er in te doen. _-:( Ze gebruiken bouwsloten voor de woningen die te koop staan, zodat de makelaar met 1 sleutel alle huizen binnen kan. We kwamen dus niet binnen... De goede sleutel is per post verstuurd, die heeft de makelaar vandaag binnen gekregen, dus zo snel mijn vriend weet wanneer hij vrij kan krijgen kunnen we een nieuwe bezichtiging inplannen. Dan gaan we alle 2 woningen weer bekijken zodat we nog eens goed kunnen vergelijken.
Ik moet wel zeggen dat we allebei erg enthousiast zijn over de eerste woning. We willen de 2e woning nog wel zien, maar zoals het er nu uit ziet willen we waarschijnlijk toch voor woning 1 gaan. Beide woningen worden opgeleverd zoals ze er nu uitzien, dus met vloeren en evt met gordijnen. Bij woning 2 moet de hele vloer eruit (oud, slecht onderhouden hout, met dikke kieren tussen de planken), wat bij woning 1 niet hoeft. Woning 1 is ruimer (60cm breder) + bijkeuken, grotere tuin en het enige waar wij over twijfelden was de ligging van de tuin. Die blijkt op noord-west-west te liggen, vergelijkbaar met hoe mijn ouders het hebben, en dat zijn we zeker wel tevreden mee (zon vanaf ongeveer een uur of 1). Maargoed, we wachten eerst de bezichtiging af van het andere huis :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 21:38

Nicolletje schreef:
Beste mensen, wij zetten hier allemaal keurig linkjes naar woningen die onze interesse hebben of die we gaan kopen enz., maar ik had het niet zo door, maar dit is GEEN huiskamertopic ondanks de letters [HK], dus op zowel google als ongeregistreerd op Bokt zó te lezen.

Volgens mij is alles op bokt zo'n beetje inzichtelijk voor de hele wereld. :+ Ik ben ook nogal snel met gingen online zetten, probeer er wel op te letten, maar lukt ook niet altijd. :=

@ Stybba; vergelijken is altijd goed, dus ik zou ze zeker nog beide ff gaan kijken.
En tuin op NO hoeft helemaal niet erg te zijn, als ie maar diep genoeg is. Dan heb je iig achterin altijd nog zon.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 22:07

rowo schreef:
@ Stybba; vergelijken is altijd goed, dus ik zou ze zeker nog beide ff gaan kijken.
En tuin op NO hoeft helemaal niet erg te zijn, als ie maar diep genoeg is. Dan heb je iig achterin altijd nog zon.

Deze tuin ligt noord-west :) En met de ligging van de tuin is het maar net wat je wil. Sommige mensen hechten meer aan zon dan anderen. Ik vind vooral middag en avond zon belangrijk, en vriendlief wil savonds in de zon kunnen BBQen :Y) (de eenvoud van mannen :P )

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 22:11

Nicolletje schreef:

Is je iets vreemds gebeurd vanaag?
Maar volgens mij is dit wel een echt HK topic? Als ik hier een bericht plaats, veranderd de hoeveelheid geplaatste berichten in mijn profiel niet...