Er staan helemaal geen bezichtigingen gepland volgende week..... Ik wordt gek hiero 
Ik zal eens kijken of ik onze tekeningen van de uitbouw online kan krijgen. Als we het zo kunnen krijgen wordt het echt mooi
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Er staan helemaal geen bezichtigingen gepland volgende week..... Ik wordt gek hiero 

Mootje schreef:Tekening (of printscreen) in paint opslaan als jpeg en dan uploaden
Leuke collega's
rowo schreef:http://wonen.burbach.nl/ogobjecten/deta ... jectId/332
We hebben 160.000 geboden.
edit: we krijgen wel een tegenvoorstel. Althans dat is wat mijn baas zei.
Doet me met die gaskachels denken aan mijn oude huisje en aan waar mijn oma heeft gewoond.
Wat een flut stucadoor.... En nu? 

Er is een complete tas/ doos die ik speciaal klaar had gezet met o.a. mijn skibril erin, 'kwijt'

Gaat de loopdeur dicht?
vermoeiend om alles zelf te doen, volgens mij!

Ze gebruiken bouwsloten voor de woningen die te koop staan, zodat de makelaar met 1 sleutel alle huizen binnen kan. We kwamen dus niet binnen... De goede sleutel is per post verstuurd, die heeft de makelaar vandaag binnen gekregen, dus zo snel mijn vriend weet wanneer hij vrij kan krijgen kunnen we een nieuwe bezichtiging inplannen. Dan gaan we alle 2 woningen weer bekijken zodat we nog eens goed kunnen vergelijken.

Nicolletje schreef:Beste mensen, wij zetten hier allemaal keurig linkjes naar woningen die onze interesse hebben of die we gaan kopen enz., maar ik had het niet zo door, maar dit is GEEN huiskamertopic ondanks de letters [HK], dus op zowel google als ongeregistreerd op Bokt zó te lezen.
Hierbij gooien we onze (toekomstige) adresgegevens op straat.
Dat kan wel eens raaaaaar uitpakken heb ik vandaag gemerkt.
Ik ben ook nogal snel met gingen online zetten, probeer er wel op te letten, maar lukt ook niet altijd. 
rowo schreef:@ Stybba; vergelijken is altijd goed, dus ik zou ze zeker nog beide ff gaan kijken.
En tuin op NO hoeft helemaal niet erg te zijn, als ie maar diep genoeg is. Dan heb je iig achterin altijd nog zon.
En met de ligging van de tuin is het maar net wat je wil. Sommige mensen hechten meer aan zon dan anderen. Ik vind vooral middag en avond zon belangrijk, en vriendlief wil savonds in de zon kunnen BBQen
(de eenvoud van mannen
) Nicolletje schreef:Beste mensen, wij zetten hier allemaal keurig linkjes naar woningen die onze interesse hebben of die we gaan kopen enz., maar ik had het niet zo door, maar dit is GEEN huiskamertopic ondanks de letters [HK], dus op zowel google als ongeregistreerd op Bokt zó te lezen.
Hierbij gooien we onze (toekomstige) adresgegevens op straat.
Dat kan wel eens raaaaaar uitpakken heb ik vandaag gemerkt.