Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayleigh__ schreef:Heel mooi hoekje, Avanti! Zou de andere muur ook verven, denk dat het meer diepte in de kamer gaat geven. Heel mooi!
Mag ik jullie om advies vragen?
Zojuist hebben wij de sleutel gekregen van ons nieuwe appartement. De woonkamer word geverfd in de kleur Sandy Beach van Flexa. Één muur verven we in de kleur Geordend van Histor. Alleen nu weet ik niet zo goed tot hoever ik de Geordend door moet laten lopen.
Ik ben nu geneigd om de muur niet helemaal tot aan bovenaan te verven, maar tot de rand ter hoogte van het raam. En dan de kleine muur ernaast ook Geordend verven tot aan het raam. Zal dit mooi worden? En hoe dan met het stukje inham naast het kozijn?
Het gaat om deze muur die Geordend moet worden.
[ [url=m/ac9bwH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ch4vRu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doubtless schreef:Ik zou de muur tot iets lager dan het raam groen maken. Als je dat recht met het kozijn probeert te trekken gaat het er denk ik als "net niet" uitzien.
Avanti schreef:Bijna klaar met de slaapkamer. Vind mijn roze muurtje echt te leuk.krijg de kleur alleen goed op de foto van dichtbij helaas.
Nog aan het twijfelen of ik de andere kant van de muur ook nog verf. Boven de deur en stukje schuine muur, wat denken jullie?
[ [url=m/aF8SBR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cU1RJ7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Fg3oHM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Avanti schreef:Bijna klaar met de slaapkamer. Vind mijn roze muurtje echt te leuk.krijg de kleur alleen goed op de foto van dichtbij helaas.
Nog aan het twijfelen of ik de andere kant van de muur ook nog verf. Boven de deur en stukje schuine muur, wat denken jullie?
_San87_ schreef:Misschien een ombouw om de verwarming? En als dat geen optie is, de verwarming in dezelfde kleur van de muur schilderen en er een plank boven, dan kun je daar ook nog wat leuks zetten.