Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, poepbak staat ver weg die ruik ik altijd als ze erop geweest is

, ik ga niet meer de gang afmaken , niet meer de muur in de slaap behangen ook geen plinten of verven meer maar afwachten. Ik denk renovatie maar stiekem hoop ik sloop. Dan een oprotpremie krijgen en ook nog eens voorrang op een woning , dan in ouderlijk dorp dan zit ik prima
Was dit topic kwijijt!

Moet er niet aan denken als dat meer was geweest; het was nou al een stofbende!
Rebecca schreef:Wat een monsterklus! , jeetje ben je wel even mee bezig . Ouders hadden na 13 jaar een 2de hands keuken die toen al 5 jaar oud was gesloopt , maar man wat een troep krijg je ervan
En vandaag ging de hele dag tot 15:00 "op" aan het omleggen van leidingen en stekkerdozen en het deels vernieuwen van de achterwand onder het raam. MamaMiesje schreef:moonsparkle schreef:Ben benieuwd naar het eind resultaat. Wij hebben sinds maandag De sleutels en heb net in het bokkers op de woningmarkt de foto's van de gesloopte keuken gezet.
Dat fornuis is wel súper Moonsparkle!!
MamaMiesje schreef:moonsparkle schreef:Ben benieuwd naar het eind resultaat. Wij hebben sinds maandag De sleutels en heb net in het bokkers op de woningmarkt de foto's van de gesloopte keuken gezet.
Dat fornuis is wel súper Moonsparkle!!

. Wij gaan morgen over! Nog wel heel, heel veel te doen maar we zitten i.i.g in fase leefbaar
!
Die had ik sinds de bezichtiging niet meer gezien!