Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 10:05

Volgens mij ben je met dat antislipmatje voor nog geen euro klaar. Ideaal.

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 14:51

Ik heb een deurmatje van de Action voor de kattenbak liggen, ben je ook in 1x klaar voor weinig geld.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 14:16

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 14:20

Antislipmatje werkt perfect! , poes is nogal schuw dus ze kan mooi kijken als ze erop zit. Gelukkig is het haar plasbak dus ruiken doe ik hem niet :) , poepbak staat ver weg die ruik ik altijd als ze erop geweest is _O-

Matje voor beide kanten zal ik later nog even om kijken , ik ben platzak na de oplapbeurt :P

2Morrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 19:52

Ik heb een dilemma. Wij zijn ons huis aan het verbouwen. Er komt een eikenvloer. Nu hebben we dus al verf voor de muren gekocht. De kleur lichtgrijs. De meubels worden wit met een houten blad. Nu wilde ik de bank en gordijnen ook in grijs tinten doen. Maar ik heb mij toch bedacht en besloten om alles in bruin, beige, crème en wit te doen. Zal dit staan bij een licht grijze muur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 19:55

Grijs is vrij neutraal , denk dat het niet zo hele gek is .. :)

Ik heb brief gehad dat ze plannen hebben voor deze woningen , eindelijk daar wachte ik al op. 25 maart bewoners bijeenkomst ik ben benieuwd :) , ik ga niet meer de gang afmaken , niet meer de muur in de slaap behangen ook geen plinten of verven meer maar afwachten. Ik denk renovatie maar stiekem hoop ik sloop. Dan een oprotpremie krijgen en ook nog eens voorrang op een woning , dan in ouderlijk dorp dan zit ik prima :P

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:03

Ben benieuwd Rebecca, maar groot gelijk dat j heel even afwacht wat de plannen zijn voor je verder klust.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 20:13

Was al verteld toen ik 16 december 2014 de sleutel kreeg , heb met opzet sommige zaken niet gedaan en achteraf maar goed ook :) . Ben benieuwd :) ! , opeens is niets meer zeker . Maar heb lang verwacht en ben wel erg blij dat er wat aan dit huis gedaan word :)

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:34

:o Was dit topic kwijijt!

Hier druk aan de klus; aanstaande woensdag wordt de nieuwe keuken geplaatst.
De afgelopen twee dagen hebben mijn vader en een vriend van hem geholpen met het slopen van de oude keuken en het voorbereiden voor het plaatsen van de nieuwe. Kortom: we zitten in de troep :D

Eerst de keukenkastjes leeg natuurlijk; 10 dozen, plus nog wat losse rommel - en dat na het weggooien van 6 gevulde vuilniszakken _O-
Afbeelding

De heren aan het werk

Afbeelding

Lekker alles naar buiten mieteren :D
Afbeelding
(500 kilo aan materiaal, bleek bij de vuilstort. Vooral te danken aan het stenen aanrechtblad)

Alles kaal!
Afbeelding

En vandaag hebben ze leidingen en stekkerdozen etc verplaatst.

We krijgen witte deurtjes, met een gefreesde rand erin en een donker aanrechtblad
Afbeelding

Verder een vierkante rvs wasbak, een rvs afzuigkap en combi magnetron/oven :)
En natuurlijk mooie handgreepjes https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphot ... e=55B6787F

Nu nog even een weekje bivakkeren in de rommel...Morgen komt in ieder geval de stucadoor om de muren bij te werken :D
En ach, ik kook al weken op een electrisch plaatje en in een electrische pan; de kookplaat begaf het namelijk kort nadat we getekend hadden voor de nieuwe keuken..Uit wraak waarschijnlijk :+

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:45

wat een klus! en de stof kom je vast ook nog weken overal tegen... :+
en wat een herkenbare knopjes! :D ben er ook nog steeds blij mee! !

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:46

Ben benieuwd naar het eind resultaat. Wij hebben sinds maandag De sleutels en heb net in het bokkers op de woningmarkt de foto's van de gesloopte keuken gezet.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:49

Ik kan het woord stof niet meer horen... -O-
En dan te bedenken dat we slecht één sleufje van 20-30 cm hebben moeten slijpen in de muur :oo Moet er niet aan denken als dat meer was geweest; het was nou al een stofbende! :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:50

Wat een monsterklus! , jeetje ben je wel even mee bezig . Ouders hadden na 13 jaar een 2de hands keuken die toen al 5 jaar oud was gesloopt , maar man wat een troep krijg je ervan

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:51

moonsparkle schreef:
Ben benieuwd naar het eind resultaat. Wij hebben sinds maandag De sleutels en heb net in het bokkers op de woningmarkt de foto's van de gesloopte keuken gezet.

Dat fornuis is wel súper Moonsparkle!! :j

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:53

Rebecca schreef:
Wat een monsterklus! , jeetje ben je wel even mee bezig . Ouders hadden na 13 jaar een 2de hands keuken die toen al 5 jaar oud was gesloopt , maar man wat een troep krijg je ervan

Nou eigenlijk was het slopen zelf én het inpakken van de kar, plus het wegbrengen in minder dan 3 uur gebeurt! Dus dat ging wel snel.
Maar daarna zit je wel in de troep idd := En vandaag ging de hele dag tot 15:00 "op" aan het omleggen van leidingen en stekkerdozen en het deels vernieuwen van de achterwand onder het raam.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:54

MamaMiesje schreef:
moonsparkle schreef:

Haha als je de foto's ziet misschien, alles gaat eruit en het werkblad gaan we op zolder hergebruiken. Daar komen de wasmachine en droger onder.Het is echt vies en kapot allemaal. Zit ook Brand schade op.
MamaMiesje schreef:
moonsparkle schreef:

Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 20-03-15 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:54

Wat zonde van die brand schade Moonsparkle , mooi fornuis namelijk.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:55

Oh dus het fornuis is ook totaal onbruikbaar? Jammer zeg -O-

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:56

MamaMiesje schreef:
Oh dus het fornuis is ook totaal onbruikbaar? Jammer zeg -O-

Dat niet, met wat schoonmaak en opknapwerk gaan we m verkopen. Wij hebben een nieuwe mooie 6 pits gekocht in het zwart.
Laatst bijgewerkt door moonsparkle op 20-03-15 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 22:56

Hij werkt nog wel dus? :)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 23:27

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mooie projecten komen er weer voorbij, ziet er goed uit !

Hier ondertussen een heel eind verder, 2 weken klus vakantie zit er bijna op.

Hier ook een Ikea keuken. Compleet nieuwe badkamer alles is gestript en nieuw erin. Alles is opnieuw gewit de keuken is gestucadoord en boven is er overal vloerbedekking gelegd <3

Ooh en al dat stof van al die sleuven die gezaagd zijn verschrikkelijk :+

We moeten de airco nog ophangen, ellende :')

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-15 23:51

Mooi Anouk! Zou net zeggen, volgens mij shopten jullie ook bij Ikea :D. Wij gaan morgen over! Nog wel heel, heel veel te doen maar we zitten i.i.g in fase leefbaar :)!

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 00:03

Stof hebben we hier niet meer :+

Dat is een beschermende laag geworden _O-

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 00:41

Ik was oprecht verbaasd welke kleur vloer we onder de laag stof bleken te hebben :+ Die had ik sinds de bezichtiging niet meer gezien!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 10:41

Er komen mooie dingen voorbij!

Heeft iemand tips?
Wij willen één muur een nieuw kleurtje geven: we hebben een bruine bank, wit tv kastje, witte eettafel en stoelen (de muur waar de eettafel voor staat wordt geschilderd) en een lichte vloer: heeft iemand suggesties voor een muur kleur? Ik vind zelf blauw/groen tinten mooi, maar zoek wel een warme kleur..